C

299 18 1
                                    


BTS ,

siódemka wspaniałych i utalentowanych mężczyzn.

Zwycięzcy wielu nagród muzycznych i nie tylko.

Mają miliony fanek które , marzą o jakimś chwalebnym cudzie od Bogów aby ich sny o małżeństwie z idolami się spełniły, aby być tą jedyną , tą wybrana, ukochaną osobą dla Taehyunga czy Yoongiego albo ich wszystkich na raz.

Ale jest jeden problem.
Nazywa się Park Jimin aka Chimmy.

Niestety gdyby ten problem nie był tajemnicą to miliony serduszek, wypełnionych marzeniami , pękłoby i rozsypało się na kawałki ( wiadomo byli by też tacy jak ja którzy by się z tego cieszyli bo wiecie chciałabym wyjść za mąż za Suge ale to trosze nie realne a jak by oni byli wszyscy razem ;* to bym odetchnela z ulgą xddddddd nie ma jak nie ma presji xddddd)

Mianowicie problem występujący pod imieniem Jimin to istny pępek świata dla pozostałej szóstki .

Swoim urokiem, stylem bycia , charakterem uwiódł swoich hyung'ów .

Ich serduszka pokochały tą ciepłą kluseczkę i postanowiły nigdy nikomu nie oddać.

Tylko oni mają do niego prawo.

Tylko oni mogą go przytulać, głaskać, całować w policzek, nosek i w jego pełne , różowiutkie usteczka .

Tylko oni mogą go pieścić i rozpieszczać szeptać czułe słówka doprowadzać do rozkoszy.

Nie mieli nic przeciwko stworzeniu wspólnie opiekujacej się i kochajacej swoje bubu harem  rodzince.

Natomiast Chimmy czuł się jak w niebie miał przy sobie aż sześciu rycerzy na białych koniach co nie jedna księżniczka by mu zazdroscila.

Kochał ich całym swoim serduszkiem i starał się poświęcać po równo  uwagi każdemu z nich.

Czasami dziwił im się że, chcą na niego marnować czas ale gdy tylko takie myśli wypełniały jego główkę to od razu  zaciągany był do grupowego przytulaska.

Każdy z nich zdawał sobie jednak z sprawy iż ta relacja nie była do końca normala ale cóż obrali taktykę wyjebane w przepisy i życiowe ramy moralne miłość jest jedna wielką niewiadomą, żyje się tylko raz więc niczego nie będziemy żałować.

A że,  każdy z nich ma inny charakterek i lubi co innego,  to i Jimin ma różne przygody ale o tym dowiecie się już w innym rozdziale. ..

Ciąg dalszy nastąpi 💒

.
.
.

Proszę bądźcie cierpliwi (jeśli ktoś to wogóle przeczyta i będzie chciał więcej)  next postRam się najszybciej jak mnie wena złapie
Ps.  Sorki za jakieś błędy jak są wiec jak coś razi a nie zauważyłam to piszcie plis 😙

Chimmy ↩Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz