OZANN ;*

50 0 0
                                    

Numaranın telefonlarımı açmaması gıcığıma gitmişti .Ama ben onu  sabah 6 da aramıştım ama o da beni 2 .30 da aramıştı tamam iki tarafda da suç vardı . Kabull. Ahh külüstür s3 minimin şarjı bitmişti babamın ne güzell "AYFONUU " vardı ama benim yokdu ulan babamın vardı da benim yokdu . nese cebinden telefonunu ve kulaklığını araklamam adrenalin hormonlarımı ayağa kaşdırmıştı . Babamın farketmesini görmüştüm yavşik yavşik sırıtıyorduk ikimizde . Biraz müzik dinledim

Saat 9.00 bu saate kadar müzüik dinledimmm puhhhf artık sıkmıştıı. ve gelmiştik inanılmaz agaggagag hahah gelmiştik evimiz çok güzel burdaki en güzel evlerden biriydi nasıl anlatsam müstakil bir ev ama yan tarafdaki evle az bi farkvardı ve duvar çok kısa olduğu için onları görebiliyorduk ama onların yerine başkaları vardıı aaaa bakiiim bu benim eski çıktığkm ozandııı . Sıçtık Ozan benden bir yaş büyük ama bana abilik taslıyor ama beni seviyor da bunu itiraf etti hoş çocuk saçları uzun dudağı delik kulağıda .

Ozandan bahsetcek olursak ... Yanıma gelip hey güzel kız dudağımdaki "PİRSİNKİ " emmek istermisin dedi buna yumruk attkm o da bana sonra bn bida ve o da bana ben tekrar attım ve elini kaldırdı eli çok ağırdı hoşuma gitmişti kolumun uyuşması değişk bi hisdi evet devam ediim elini kaldırdı vuracak gibi oldu kolumdan çekerek beni duvara itti dudağıma yapıştı aaaahgahahahahahah ilk öpücüğümü almıştım 4 ya da 5 sn heycandan sayamamış olabilirim bunu ittim ama ben de hemen hızlıca  öpüp kızlar tuvaletine koştum kızlar yanıma gelmişti özlem ozanın yanındaydı özlem ozanı seviyorduu ve çıkmıştık işte fln filananananjajsfjfkkxxjdodökdnc....

                     ARKADAŞLAR YAZDIĞIM HERŞEY DOĞRU GERÇEK BİR HİKAYE YAZIYORUMM ;)

Sevceğim Gelmemişti AklımaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin