#3 ScĂpArEa

5.7K 205 1
                                    

Dupa ce a plecat Harry din camera , am stat cateva minute sa ma gandesc cum as putea scapa. Stiuuu!! Paznicii nu stau si noaptea la usa , asa ca pot fugii in miezul noptii! Buna idee! Dar cum voi putea sa ies , daca usa de la camera e incuiata? Off... Geamul... Ma duc sa incerc sa deschid geamul , si am avut noroc!! Se putea deschide! Am inchis inapoi geamul ca sa ma pregatesc pt plecare care va avea loc in noaptea asta . Mi-am pus intr-un ghiozdan cateva haine pe care le-am gasit in sifonier si am cautat in baie un obiect ascuțit cu care sa ma apar in caz de ceva.. am gasit o foarfeca si am bagat-o in ghiozdan . Apoi am inceput sa caut prin camera niste bani si din fericire am gasit 500 de lei , suficienți pt o luna . Aveam nevoie de mancare . Cum as putea sa iau daca usa camerei este incuiata?? Off , atunci nu mai iau acum , o sa-mi cumpar....

Dupa 4 ore
Aud cum se deschide uşa si ma pun pe pat , din fericire am apucat sa ascund rucsacul.
-Anne , ți-am adus mancare!(Harry) Spune el si imi intinde o tava mare plina cu mancare .
-Mulțumesc ! (Eu) spun eu sec..
- Dupa ce mananci , trebuie sa te culci! Sa nu stai mult treaza , e tarziu!( Harry)
-Bine.. (eu) spun eu incercand sa schițez un zambet
Harry pleaca , ramanand singura. Se apropria ora plecarii mele . Eram foarte bucuroasa si totusi fricoasa . Daca nu o sa reusesc?? Daca o sa ma prinda ?? Mi-e foarte frica!!

Ce credeți ca se va intampla? Va reuşi Anne sa scape , sau o va prinde Harry?
Nu uitați de :
-voturi
-comentarii
-idei
-pareri
Suspaaaanssss

Vândută de mama NEFINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum