●●●●●A doua zi●●●●●
-Domnidoara Smith ! Domnisoara Smith! (Garda)
-Da! Ce este asa de dimineata? (Eu)
-Aici nu esti la hotel ! Aici respecti ordinele ! (Garda)
Ma obisnuisem sa mi se zica "Smith" , dar tot nu puteam intelege dc a fost facut un buletin fals cu poza mea.
-Vino cu mine , ai niste vizitatori! (Garda) Gardiana , pe numele ei , Patty, deschide celula si ma trage spre ea . Eu scot un tipat iar ea ma strange foarte tare de mana .
-Taci o data! Ma doare capul!(Garda)
Eu nu zic nimic dar ii arunc o privire patrunzatoare .
-Misca-te , nu avem toata ziua la dispozitie !(Garda)
Patty ma duce intr-o camera in care se afla o masa si 4 scaune . Acolo ma asteptau Eduard Si Harry.
-5 minute!(Garda) spune si tranteste usa .
-Harry,Eduard! Ce se intampla , de ce sunt aici ,ce am facut ?
-Mafia italiana....(Harry)
-Spune , nu avem prea mult timp!(eu)
-Mafia italiana aveau o membra cu numele "Smith Elisa " care a comis un jaf si a fost prinsa de politie . Seful mafiei nu voia ca ea sa i tre in inchisoare , asa ca ti-a furat indentitatea , iar apoi ti-a atribuit tie datele membrei ca tu sa faci inchisoare in locul ei !(Eduard)
-Nenorocitul .. cum o sa pot iesi?(eu)
-Poti sa iesi dupa cautiune , dar mai trebuie sa stai 2 saptamani pana la judecata .(Harry)
-2 saptamani??!!(eu)
-Din pacate ..(Eduard)
Suntem intrerupti de zgomotul usii .
-Gata , au trecut 5 minute!Afara!(Patty)
-Va iubesc , paaa!(Eu)
-Si noi!(Eduard)
Garda ma scoate din aceea camera si ma duce inapoi in celula . Apoi ea se intoarce in capatul coridorului .Buna !Am realizat un nou capitol , stiu ca e foarte scurt , dar atat am putut scrie ! Va place coperta? O fata foarte de treaba mi-a facut-o (o sa-i mentionez numele in capitolul urmator) Daca v-a placut :
-pareri
-voturi
-comentarii
-sa adaugati in biblioteca
O zi buna , paa!(Multumesc mult tuturor)
CITEȘTI
Vândută de mama NEFINALIZATĂ
Romance"-A lesinat! -Trebuie dusa la spital ! .... -Nuuu! De ce? " Ar fi putut avea orice femeie din lume ,dar a ales-o pe ea . Ea ar fi putut avea orice barbat din lume , dar l-a ales pe el . El mai iubeste inca o fata , fetita lor . Anne ,o fata de 16 a...