•1•

61 11 14
                                    

Okumaya başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz.
Shawn Mendes-Lost in Japan

Gizli Numara: Selam Bebekim

Helin Belde: Kimsiniz?

Gizli Numara: Söylemek isteseydim gizliden yazar mıydım?

Helin Belde: Selin komik şakaymış.

Gizli Numara: Selin mi? Şu yanında duran kız mı?

Helin Belde: Kim olduğunu bana mı soruyorsun Selin?İnanmadım başka sefere artık.

Gizli Numara: Selin değilim ama Selin şu yanındaki kız ise onu Allah'ın emri Peygamber'in kavliyle onu arkadaşıma istiyorum.

Helin Belde: Kim olduğunuzu söylemeyi düşünüyor musunuz?Numaramı kimden/nerden aldınız/buldunuz?

Gizli Numara: Öncelikle kim olduğumu söylemeyi düşünmüyorum. Numarayı nereden bulduğuma gelirsek senin hakkında baya bir şey bildiğim için numara bulma uygulamalarından kolayca bulabildim.

Helin Belde: Ne istediğinizi söyler misiniz? Neden gizli numara? Neden gelip yüz yüze konuşamıyorsun? Tipin yüzündense benim hakkımda o kadar çok şey bilen biri tipe önem vermediğimi bilir.

Gizli Numara: Tipe herkes önem verir Helin. Bu istesek de istemesek de bir gerçek. Kendi tipimden şikayetçi değilim, hatta kendimi de gayet beğeniyorum. Ne kadar tipe önem vermiyorum desen de yaptığın tek şey kendini kandırmak olur. Görüşürüz Helin, iyi geceler.

Şahin Menderes||TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin