yanına gelebilsem bir daha dönmezdim.
🌸
Haklı olması Helin'i sinir ederken telefonunu yatağın üstüne fırlattı. Sonra da kendisi yatağına yayıldı. Ne kadar tip önemli değil dese de o da tipe bakıyordu. Belki diğerlerinden daha az önem veriyordu. Her neyse, kimdi bu? Şaka mı yapıyordu, ciddi miydi? Zaten saçma olan hayatına bir saçmalık daha eklendi. Helin, tüm sorunlarını kendi içinde çözmeye çalışırken kalbini paramparça yapan bir kızdı. Belki bu satırlarda çoğunuz kendinizi bulursunuz. Bu nedenle biraz daha tanıtacağım Helin'i size. Ailevi birkaç sorunu vardı ama kimseye bahsetmezdi bunlardan. Ailesi de seviyordu onu, biliyordu. Ama bazen hayat 18 yaşında olduğu halde çok yük bindirmişti sanki sırtına. Aşk mı? Ah boşverin, ne Helin ne de ben aşka inanıyoruz. Böyle monoton bir hayatı vardı. Ama bundan rahatsız olmuyordu. Ve titreşim yatağa yayıldı. Bir kere daha ve bir kere daha. Telefonu eline aldı. Anonimden gelen mesajları açtı.Gizli Numara: Anla Helin ben bir deliyim.
Açma pencereni perdeleri çek.Helin Belde: Sezai Karakoç demek.
Gizli Numara: Sever misin?
Helin Belde: Sevmek ne kelime bayılırım.
Gizli Numara: Bir ortak noktamız daha var, evlenmeliyiz.
Helin Belde: Namık Kemal senin için şiir yazmış.
Gizli Numara: Neymiş?
Helin Belde: Edepsizlikte tekleriz,
Kimi görsek etekleriz.(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahin Menderes||Texting
Historia CortaAnla Helin ben bir deliyim. Açma pencereni perdeleri çek. 🌸 ✨18.04.18✨