Mis tal viga on ?

114 18 0
                                    

J:pärisel räägid!
Mina:Jah
J:sa meeldid mull rohkem kui miksi muu ja ma räägin päriselt.

Ma ei suutnud seda uskuda aga ma ei osanud selle tundega midagi peale hakata.Aga miks see uus poiss ültse ei öelnud et ma talle meeldin?Ja huvitav kas ma nüüd ka talle meeldin ja ma tean kes see kunagine uus poiss oli ta on Alex Graiden.

Omg

Mida ma teen?

Ma mõtlesin et helistaks Bellale

"Tsau mis teed?"küsisin Bellalt kui ta vastu võttis "mitte midagi!"ütls ta ja pani kõne kinni.Huvitav?miks ta seda tegi kui ta midagi ei teinud.

Ma helistasin talle mõne hetke pärast tagasi aga siis ei võtnud ta vastu.

Aga kell oli saanud 21.46 nii et ma lihtsalt jäin magama.

Hommik

Olin jõudnud just kooli ja nägin Jacki.
Enam ei tule ta minu juurde ja ei löö mind.

Ma olin koos Saraga aga Bellat ei olnud.Mis oli imelik ta on alati enne mind koolis.

Aga esimene tund oli Matemaatika nii et võtsin asjad ja läksin koos Saraga klassi.

Bella tuli poole tunni peal ja ta oli täiega must aga ta istus minu kõrvale mida ta alati teeb.Ta jäi poole tunni pealt magama ja ma äratasin teda nii et raputasin teda nata aga siis "mis sul viga on tõbras!karjus Bella ja tõusis toolilt püsti "Bella meil on tund."ütlesin ma sosistades "Mind ei huvita!"karjus ta ja jooksis klassist välja.Kõigi pilgud olid minu peal ja ma vaatasin kõiki siis tõusin püsti ja läksin ka klassist välja.

IludusWhere stories live. Discover now