Aga ma lõin hoopis teda.Algul oli tema ehmunud.Pärast olin mina.Mida ma just tegin.Omg.Ma ei osanud mifagi teha ja lihtsalt taganesin ja hakkasin jooksma.
Mul oli temast nii kahju.Samas tema teeb ju hullemat.Aga ma tunnen ennast nii süüdi.Terve päev ta keerles mu peas ta ehmunud silmad olid nagu kurvad või ma ei oska öelda.Kas ma tunnen ta vastu midagi?On see hea või halb?Miks just tema?ma ei saanud oma peas küsimustele vastuseid.
Ma pidin valetama oma emale et mul hakkas paha.Nii vastik on valetada.
Miks tema seda teeb?Mulle haiget.Kas ta tunneb sama?ma ei tea.Ja see piinab mind.
Ma tegi arvuti lahti ja nägin Bella on gruppi kirjutanud
B:Eelmine pidu oli norm äkki läheks laupäeval uuele?
S:oo ja ma tulen.Ma olin ka tegelt nõus nii et vastasin ja.
Ootan juba räigelt laupäeva panin jälle pildi instasse.
2689 like
LAUPÄEVA OOTATES!
18commentReede õhtu
Homme lähen peole!
Kuna kedagi polnud kodus panin muusika põhja ja hakkasin tantsima.
Sest te ei tea mis tunne see on kui tahad nii väga Jacki oma peast juba välja saada.Pidu on selleks õige asi.
Koolis pole ma see nädal eriti käinud sest teesklen koguaeg ema ees et mul on paha olla.Nii täna ma arvan et tuleb üks lühike osa veel.Palun öelge milline osa on teile praeguseni kõige rohkem meeldinud.
YOU ARE READING
Iludus
ActionSee räägib Sandrast kes on no võib öelda kooli kõige popim aga samas teda kiusatakse.Kuigi ta saab haiget läheb ta oma eluga edasi....kui tahate edasi teada lugege raamatut