Cesta domů

28 4 9
                                    

Když jsem na obědě odnášela polévku, zakopla jsem a zeleninový vývar s kuřecím masem byl rázem na mém novém triku s Harry Pottrem, které jsem dostala od Andree k narozeninám a ty jsem měla minulý týden.To triko jsem měla poprvé na sobě:(. Po šťastném obědě jsem šla na záchodky, kde jsem opláchla zeleninu, naštěstí dnes bylo venku teplo, takže triko rychle uschlo;).
   Po škole jsem dorazila k Bezovce, jak jsme se domluvili, David už tam čekal. Opět se mi klepali kolena, jsem hroznej nervák... „Ahoj" pozdravil mě David, pozdrav jsem mu oplatila. „Jak se máš?" zeptala jsem se ho a on mi odpověděl že dobře. „Jaké záliby máš ty?" řekl po chvíli. Teď mám šanci se rozpovídat, řekla jsem si v duch a spustila: "No chodím na sbor, a hrozně moc ráda kreslím různé květiny, v zušce je kroužek kreslení, tak jsem se tam přihlásila, jsem tam už 7 let a paní učitelka dává moje obrazy květin na výstavy. „Aha, tak to mi někdy musíš nějaký ukázat" zasmál se... „Jo a když už jsme u těch květin, jaké máš ráda a jaké nejraději kreslíš?" vyptával se mě. Já mu odpověděla že mám ráda docela růže a ty že se mi i nejlíp kreslí.
„A co ty máš za záliby?" vyptávala jsem se pro změnu já. „Já? já rád cestuji, a hraju na piáno... a nechtěla by si hrát taky na piáno?, mohl bych tě učit". Tak tohle jsem nečekala, ale na piáno jsem chtěla hrát už od malička, takže jsem souhlasila. Chtělo se mi ječet, když mi můj idol nabídl že mě bude učit a ještě na piáno, takový krásný nástroj...<3
Když jsme se rozdělily, začalo pršet pěknej slejvák to Vám řeknu. Schovala jsem se pod přístřešek nějakého domu v Oklouhlý i když domů jsem to měla kousek, zapomněla jsem si deštník a tak jsem tam chvíli stála, ale najednou jsem uslyšela nějaký zvuk, otočila jsem se a za mnou sedělo....

Tak co to bylo se dozvíte zítra ( možná). Tohle je trochu delší než předešlé kapitoly. Opět se omlouvám za chyby a za překliky, určitě tam nějaké budou. Nevím jestli zítra stihnu něco vydat, pokusím se alespoň něco krátkého, jsem na krajském kole soutěže. ?&!
Tak zatím Ahoj, snad se Vám moje tvorba líbí. ?&!

Oni...Kde žijí příběhy. Začni objevovat