Capitolul I Inceputurile

506 15 3
                                    

Impossible Love {+18}

Un loc, un loc perfect, un loc plin de dragoste, un loc lipsit de suferinta, un loc... inexistent. Ura domina, iubirea nu exista. Fusese intemnitata in trecut si uitata. Lumea incepea sa se inece in greseli, iar razbunarea era raspunsul tuturor. Trebuia sa se termine, dar cine sa reuseasca sa o schimbe? Cineva puternic, cineva care stie a iubi cu adevarat, cineva care crede ca razbunarea nu e raspunsul, cineva inexistent... Apropierea noptii lasa de dorit. Tot orasul fu inghitit de inturecit si aruncat in disperare. Numai durerea si suferinta se aflau acolo. Era ceva, era cineva, dar cine? Ce fel de creatura ar fi putut sa distruga totul, ce fel de om? La marginea unei strazi se afla un tanar. Ochii rosiatici isi spuneau cuvantul oboselii, tigara din care tragea puternic il linistea. Starea de melancolie care i-o aducea il calma. Totul s-ar fi petrecut, iar el nu ar fi existat. Moartea care si-ar fi dorit-o tot nu aparea. Sa vina mai repede, mai repede si sa termine. Doua suvite pe fata, o jacketa neagra, blugi rupti si patati de sange ii puteau descrie personalitate dubioasa si ingrozitoare. Un suflet zdrobit si rece. O inima de piatra. Inchise ochii si isi dadu capul pe spate. Se lipi de blocul ingrozit de frica. 

Pe soasea fire de sange amar se scurgeau in canale. Urma lor ducea la un cadavru. Cine e acela? Ce s-a intampla? Cine i-a pus capat? Cu inima gaurita si gura plina cu sange, acela se dusese deja in Eden. Corpul fara viata ramasese rezemat de pubelele de gunoi. Facuse ceva... Ochii caprui nu si putea deschide, parul brunet nu-si va mai recapata culoarea. Totul fara sens. De ce? Pentru cine? Cineva se afla langa acel trup. Cu mainile pe pieptul aceluia, incepu sa apese cu disperare. Lacrimile care le varsa ii murdareau ,,splendoarea". Suferina care ii fusese provocata sa transforma in ura. O ura din care nu poti scapa, o ura mai periculoasa ca Infernul sau insusi Demonul. Firele de culoare violet din par ii acopereau fata palida si disperata. Incercau sa-i ascunda durerea interioara. Incercau sa-i ascund dragostea pentru cel care a facut-o. Imbracata intr-o fusta de culoare verde ,,pierdut" si o bluza fara maneci, incepu sa inghete. Sangele din corpul ei isi pierdea gustul si savoarea. Ar fi fost o prada inutila. Doar cel cald ii dadea ,,lui" senzatia de placere. Acea senzatie de ,,dragoste". Fata fu trasa brutal de mana si bagata intr-o masina. Inima ii batea cu putere din cauza fricii. Ochii i se facura mari in intuneric si incerca sa priveasca timp de cateva secunde. O durere puternica de spate o facu sa cada intr-un somn ,,dureros". Brunetul ii lega mainile, picioarele si gura. Zambetul satisfacut nu-i putea disparea de pe fata...

Impossible Love {+18}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum