Totul era inghitit de intruneric. Durerea era tot ma apasatoare. Viata nu mai avea sens, iar Satan continua cu rapirea sufletelor pure si nevinovate. Linistea domina. Totul se petrecea intr-o camera. Pereti pictati cu negru si visiniu, pat moale si catifelat, birou elegant, comod si cateva dulapuri mari. La inceput, e o simpla camera, dar nu...
Pe pat statea aproape moarta o fata. Pielea palida si invinetita intr-unele locuri aratau ca a fost capturata si torturata. Inima ii batea cu putere chiar si in acel somn adanc. Fiecare suflare ii devenea tot mai grea. Isi deschise fortat pleoapele si incerca sa se adapteze la intunericul din camera. Locul acela era un abis intunecat. Fulgerele de afara si tunetele o speriau si mai tare. Picaturile de apa planse de pe cer, lovindu-se de pamantul rece cerseau ajutor, ceva care nu va veni vreo data.
Un parfum puternic, masculin isi facu simtita prezenta. Fata abia avu putere sa se ridice din pat cu mainile si picioarele legate. Groaza in care se afla o terminase. Deodata, simti doua maini reci pe talie. Pulsul ii crescu si ramase nemiscata. Lacrimile ii facura aparitia pe fata fete, invadandui frumusetea. Orice miscare incerca sa faca nu reusea. Corpul ii cedase, era ca o papusa in bratele lu. Se simtea fara ajutor, singura, abandonata, lasata sa moara, desi il iubea se temea, se temea de el, de ce putea sa-i faca, de viitorul sumbru pe care il putea avea. Tanarul ii dadu materialul de la gura jos. Cu cea mai mica speranta ca ar putea scapa, fata atunci tipa:
- Ajutor!!! Cine- ii puse rapid mana la gura si ii sopti la ureche:
- O facem frumos sau cum vreau eu, pentru binele tau ar fi sa taci si sa induri! incepu sa-i sarute usor gatul in timp ce isi lua mana de la gura ei, lasand micile gemete de durere sa iasa din gura ei. Ochii umezi se faceau tot mai mari cand simtea cum coboara. Isi apropie gura si ii saruta usor maxilarul, gustand din pielea ei catifelata. Continua asa pana ajunse la buzele ei. O prinse de cam in asa fel incat sa nu se miste si o saruta. Corpul ei ii tremura, iar al lui simtea acea placere. Nu-i ajungea atat, isi dorea mai mult. O tranti in pat si se puse peste ea. Incepu sa-i sarute brutal gatul si sa o traga dupa el in abis. Sentimentele ei nu puteau fi descrise, iar ale lui nu existau.
CITEȘTI
Impossible Love {+18}
VampireCapitole scrise in 5 min. In fine, primele 5. Aici este vorba despre ura care exista in univers, care nu lasa dragostea sa intre.