"Dost" křikla jsem, nezabíralo to.Dave už byl napřažený že mu jednu vrazí tak jsem si před něj stoupla. Naštěstí se objevil Luke Evans se Simon taky spolužák ze základky. Chodí se Simon. Rychle přiběhl a odtáhl Brada do jejich chatky. "Co to děláš" křikla jsem na Dava "Chráním tě" řekl "To si děláš srandu" "Promiň" řekl "Né já se omlouvám ujelo mi to" odmlčela jsem se "Ale byla bych ráda kdyby jsi se o něj nestaral" "Dobře" přikývl "Já se o sebe umím postarat" skončila jsem. Dave odešel na svou a já si šla pro hygienu.
----------
Když jsem přišla na chatku tak tam nikdo nebyl. Tak jsem se převlékla do pyžama a zachumlala do peřiny usnula jsem. Vzbudilo mně až vrzání dveří myslela jsem si že přišla Mikki nebo Simon ale byla jsem úplně vedle. "Spíš" ozvalo se ode dveří
"Hmm" zabručela jsem do polštáře "Carol potřebuji s tebou mluvit" zvedla jsem se a podívala se na osobu která na mně mluvila."Víš já no chtěl jsem se tě zeptat" "No" řekla jsem ospale. "Ty máš něco s Davem, jam vím že mi do toho nic není ale" "Ne, je to jen kamarád" když se mi podařilo pořádně rozkoukat tak jsem si všimla že má monokl "Co se ti stalo" vypískla jsem a rychle jsem se k němu rozběhla. "Nic" v jeho hlase byla cítit nejistota "Brade kdo ti to udělal a nelži mi, moc dobře víš že to poznám seděli jsme spolu tři rody" "No víš jak mně Luke odvedl do chatky tak jsem pak ještě chtěl jít za tebou a narazil jsem na Dava, zastavil mně a řekl že jestli se s tebou budu bavit tak mi rozbije hubu, tak jsem mu na to řekl že mu do toho nic není jestli se s tebou budu bavit a natáhl mi jednu naštěstí jsem nebyl daleko od naší chatky a z okna mně zahlédla Simon a s Lukem mi přišli na pomoc" to jsem si mohla myslet "Bolí to hodně?" "Ani né" viděla jsem že ho to bolí "Nelži" řekla jsem mu "No dobře tak mně to možná trochu bolí" nevěděla jsem co mám dělat když v tu chvíli se ozvalo vrzání dveří "Ty ještě nespíš ozvalo se " byla to Mikki "Už ne" když vešla dovnitř tak se na mně podívala nechápavým pohledem. Předběhla mně ještě než jsem stihla něco říct "Proč máš otevřené okno" rychle jsem se otočila Brad tam nebyl to by vysvětlovalo to otevřené okno "No víš mně bylo vedro tak jsem si otevřela okno" udělala jsem falešný úsměv "Dobrá" podívala se na mně trochu podezřelým pohledem "Carol přiznej se že tys tu někoho mněla?! Kdo tu byl"
"Řeknu ti to ráno až to bude i Simon"
Ráno jsem vstala holky ještě spaly tak jsem se oblékla a lehla si na postel. Četla jsem si knížku a pak zaklepala Lisa "Vstávejte holky za chvíli je snídaně" řekla "Já je vzbudím" řekla jsem Lise se smíchem.
Cestou na snídani jsme si povídali a šli jsme okolo nějakých holek které na mně tak závistivě koukali tak jsem jen pronesla "Jak mi ty závistivé pohledy chyběli" a s holkama jsme se rozesmáli.
Snídaně byly formou švédského stolu za což jsem byla ráda sedla jsem si ke stolu protože tam byla fronta. Přišel ke mně Brad "Ahoj Carol" "Ahoj Brade" "Chceš něco přinést?" zeptal se mně "Jé to bys byl hodnej" "A co by sis dala princezno" "Víš co překvap mně princi"Tak je tu další kapitolka tak doufám že se vám bude líbit.😊😊😊
ČTEŠ
14 Dní na Táboře🖤
RomanceAhoj jmenuji se Carolina Watson je mi 17 let domluvila jsem se se svými nejlepšími kamarádkami že pojedeme na tábor ale jaksi se to trošku zvrtlo... .