"Carol" houkla na mně máma ze zdola "za 5 minut jedeme rychle jsem se rozloučila se svou malou sestřičkou Emmou taťkou a se svým psem Roxy. Pak už jsem si jen sedla do auta pustila jsem si písničky a koukala se z okna na míhající se stromy.

_______

Když jsem přijela do areálu tábora tak tam holky ještě nebyly ,abych to upřesnila tak jsem se domluvila se svými nejlepšími kamarádkami ,moc jsem se na ně těšila. Chodili jsme spolu na základku a teď spolu chodíme i na střední. Vylezla jsem z auta a rozloučila jsem se s mámou." Ahoj Carol " řekla máma a obejmula mně "Ahoj mami" pak nasedla do auta. Viděla jsem jak naše auto mizí v dály. Šla jsem se nahlásit. "Ahoj ty jsi Carol viď" " Ano jsem " "Já jsem tvá vedoucí jmenuji se Lisa, budeš bydlet v chatce číslo 8 se Simon Rodriguez a Michelle Williams." "Ufff" oddychla jsem si co kdybych skončila s někým cizím. Šla jsem na chatku zabrala si postel a vybrala skříň.Teď už jsem jen čekala až přijedou holky nečekala jsem ani 5 minut a už tu byla Simon"Ahoj lásko" usmála se na mně "Ahojky" objala jsem ji pak už se jen nahlasila po chvilce přijela i Michelle. Chvilku jsme si povídali a pak nás svolali na večeři. Vyšli jsme před chatku a tam stál on. Okamžitě jsem zaplula zpátky do chatky. "Co tu sakra dělá on " vykřikla jsem na holky. Ty jen pokrčily rameny."Brad ten kluk který mi způsobil tolik bolesti ten kvůli kterému jsem se tak trápila je tady ten kvůli kterému steklo tolik slz po mé tváři je tady. Konečně když se mi podařilo ho vyhnat z hlavy když jsem zapomněla že jsem ho mněla ráda tak se objeví . Ne to nemůže být pravda. Proč mně život trestá proč" skoro jsem až křičela jak mně to rozhodilo.Po chvilce kdy se mně holky snažili uklidnit jsem se konečně uklidnila. "Mikki je tam ještě" "Kdo" zeptala se "Kdo asi" řekla jsem se smíchem. "Ne" řekla. "Tak jdem" řekla Simon."Hned" křikla jsem na ně ke dveřím.

______

Cestou na večeři jsem Brada nikde neviděl. Sedla jsem si vedle nějakého kluka. Neviděla jsem mu do tváře tak jsem mu nevěnovala pozornost a povídala jsem si z holkama. Po chvilce se na mně otočil a řekl "Ahoj já jsem Brad" a v tu chvíli mi došlo vedle koho jsem si to sedla "A-ahoj Brade" vykoktala jsem ze sebe "Jee ahoj Carol nepoznal jsem tě" no tak to je v Ahoj Carol" uslyšela jsem za sebou pro sebe dost známý hlas. Otočila jsem se a za mnou stál Dave "Dave" vykřikla jsem radostí a objala ho. "Ahoj Brade" pozdravil ho trochu nenávistným hlasem. Dave je něco jako můj brácha ví úplně všechno jako holky. Je to můj nejlepší klučičí kamarád. Chodili jsme spolu na základku.

---------

Po večeři přišel do jídelny hlavní vedoucí Teo. "Vítám vás tu táborníci ..." a dál už jsem neposlouchala byla jsem myšlenkama úplně jinde přemýšlela jsem nad tím jak tady přežiju 14 dní. Alespoň že tu jsou holky a Dave. Po proslovu jsem se snažila rychle odejít na chatku aby jsem se vyhnula Bradovy. Bohužel jsem neuspěla
"Carol" "Ano co potřebuješ Brade" "Co jí chceš" ozvalo se za mnou "co je ti do toho" v tu chvíli už Dave soptil a já věděla že musí něco udělat a rychle.

Ahoj tak tohle je moje úplně první kniha. Tak doufám že se vám bude alespoň trochu líbit.

PS. Omlouvám za chyby.

14 Dní na Táboře🖤Kde žijí příběhy. Začni objevovat