Hayat seni öyle bir noktaya getirirki sevdiklerinle savaşırken ve nefret ettiklerinle içiçeyken bulursun kendini. Üzülürsün, pişman olursun. Sonra biraz zaman geçer ve tersinin bu dünyada işlemediğini anlarsın. Hayat böyledir işte. Bazen ne kadar seversen sev istemeden onunla savaşırsın. Nedenini bilmezsin. Her şeyin bir nedeni vardır derler ya ona inanıyorum işte. ya da gerçekten var da ben mi göremiyorum ?
12 yaşımdan beri buraya gelmeyi hayal ederdim. Burda kalmayı, burda alış veriş yapmayı, burda aşık olmayı, evlenip upuzun bi yaşam sürmeyi. Şimdi ise hayallerimi gerekleştirmek için burdayım. Hayatımın değiştiğini hissediyorum.
Taksi şoförünün ''geldik hanımefendi'' demesiyle kendime gelip parayı ödedim ve arabadan indim. karşımdaki eve, pardon ev demek haksızlık olur. saray yavrusu evet evet. bakakadım. bi süre baktıktan sonra yavaş adımlarla kapının önüne gldm ve zile bastım. fazla beklemeden kapı açıldı.Karşımda gördüğüm kız çığlık atıp bana sarıldı. Sanırım boğuluyorum.
"Tanrım en son görüştümüzde çok küçüktük. Çok güzelleşmişsin"
"Teşekkür ederim sende " kıkırdadım.
"hadi içeri geçelim" oldukça sıcakkanlıydı. eskiden böyle değildi.
##########################
"umarım odanı beğenmişsindir" soran gözlerle baktı bana
"mm, güzel" dedim gülümseyerek.
"burda oturmanın en güzel yönü ne biliyor musun ?"
"hayır ne ?"
"one direction hemen yan evde kalıyor" bunun neresi güzel kalıyorlarsa kalıyorlar. Hem onlarda kim ?
"onlarda kim?" bu sefer ben sorar gözlerle bakmıştım ona.
"hadi canım nasıl tanımazsın dünyaca ünlüler"
"bilmem, ilgilenmiyorum" dedim gülümseyerek.
"tanışınca seversin. aralarından birisi çok yakın arkadaşım kesinlikle seni onlarla tanıştırmalıyım" gülümseyerek kafamı salladım.
"ben odama geçiyorum sende uyu artık yol yorgunusundur bi seye ihtiyacın olursa yan oda benim odam gelirsin, iyi uykular"
"teşekkür ederim"
#################################################################################
ERTESİ SABAH
Güneşin gözümlerime parıldıyordu. Ama gözlerimi açmak istemiyordum. Ya açtığımda her şey bir rüya olursa ? Yavaş yavaş korkuyla gözlerimi araladım. Sonra tamamıyla açtım.. Burası benim odam değildi oldukça farklıydı. kollarımı açarak yataktan kalktım. mm çok güzel kokular alıyorum. Bileğimdeki tokayla -her zaman bileğimde toka vardır- saçlarımı bağladım.
Merdivenlerden aşağı inerken koltukta birinin oturduğunu görüm. Ama Lisa değildi. -Lisa arkadaşı- bir erkekti. Kafasını bana doğru çevirince hafif gülümsedi ve ayağa kalktı. Bende aynı şekilde ona gülmsedim ve yanına gittim.
''selam'' gülümserken saçlarına dokundu.
''selam'' dedim gülümseyerek.
''ben Louis sende ?''
''Avril'' uzattığı elini sıkarak ''tanıştığıma memnun oldum'' dedim.
''bende'' Gülerken kafasını öne eğmesi onu çok sevimli yapıyordu. saçları çok güzeldi. Bu düşüncelerden sıyrılmaya çalışarak mutfağa gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TROUBLE
FanfictionOne Direction'ı tanımayan ve onlardan birine aşık olan kızın hkayesi :D ;D