👑ADMİN 1👑

83 17 4
                                    

Evet artık tanışmaya başlayalım.

Ben ilk admin Taeyeonkaya. Şimdi kendimden bahsedeyim.

Ben Zeynep. Kahramanmaraş'da yaşıyorum. Lise 1'e gidiyorum. 15 yaşıma tam 10 gün kaldı. Gittiğim lise fen lisesi olduğu için pek aktif değilim ama bu engeli artık ortadan kaldırdım. Yani bir sıkıntınız , dertleşmek iser, soru sormak isterseniz ben elimden geldiğince size yardımcı olurum. Tabi diğer adminler de öyle.

Sevdiğim gruplar EXO , BTOB , BTS , SNSD, Blackpink ... şeklinde devam ediyor. Tabi bunlar en çok sevdiklerim.

Ben Kai'nin adminiyim. Ve gerçekte de biasım Kai. Oppacıyım.
Shipper lara da saygım var.

Bu sayfada kesinlikle fan girl fan boy , oppacı shipper , ARMY EXO-L ELF gibi ayrımlar kesinlikle yoktur.

Umarım bizleri ve kitaplarımızı beğenirsiniz. Hatamız olursa şimdiden özür dilerim.

Bizden isteğiniz veya bir öneriniz olursa mesala bu kitabın şöyle bir eksiği böyle olsa daha iyi olur gibi. Sizin fikirlerinize saygımız sonsuz ve bizler için önemli.

Son olarak bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bu hesapta yaptığınız yorumlarda EXO'ya ya da herhangi bir admine yapılan hakaret karalama gibi bir durum olursa o kullanıcı direk engellenecektir. Her fikre saygımız var. Fakat fikirlerinizi beyan ederken saygı çerçevesinde olması ricamız olur. (Umarım böyle bir şeye gerek kalmaz. Herkes bizi ve kitaplarımızı sever.)

Sizleri seviyoruz. Siz de bizi sevin.

Hoşçakalın.👋👋😘😘

ADMİNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin