Herkese MERHABA!
Ben darkangell-_
Adım Feyzanur. 8. Sınıfa gidiyorum. Memleketim Trabzon ama bir kere bile gitmedim jxjxjx. Biliyorum saçma diyeceksiniz ama öyle. Burcum aslan. Kendi burcumda olan kişileri nedense daha çok seviyorum. Sebebini bende bilmiyorum.
Arkadaşlarımın söylediğine göre eğlenceli biriyim. Ama tanımadığım kişilere karşı her zaman soğuk davranırım. Bana karşı nasılsanız size karşı öyleyim. Beğenmediğim veya sevmediğim bir şey olursa bunu direkt söylerim. Sanırım açık sözlü olduğum için pek fazla arkadaşım yok.
Her neyse. Gelelim nasıl EXO-L olduğuma. Ben Kore'yi ilk BTS ve EXO gruplarından duydum. Yani Kore hayranlığım bu gruplarla başladı ve maalesef ki bende birçok kişi gibi ilkten onlara kıza benziyor diye dalga geçerdim. Sonradan aklıma takılan şeyle araştırmalar yaptım ve bir EXO hayranı oldum. Fazla değil yaklaşık üç aydır EXO-L'yim.
Exo'dan biasım Luhan. Neden? Derseniz de ben Exo grubundan ilk Luhan ve Sehun'u araştırdım. Luhan'ı görür görmez hayranı oldum jxisj. Ordan da Exo grubunda olduğunu öğrendim falan.
Bir şeyi yapmadan önce aklıma birinin bana söylediği şu sözü getiririm; Yapamam demeden önce DENE.
Hiçbir şey imkansız değildir. Bunu neden yazdım bilmiyorum ama hayatında zorluklar yaşayan kişiler için ufak da olsa bir umut verir inşallah.
Eğer çok sıkılır veya anlatmaktan çekindiğiniz şeyler olursa bana anlatabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Kafanıza takılan sorular olursa sorabilirsiniz. Görüşmek üzere..