Madison már vagy 10perce ordibált velem, de én csak bámultam ki a fejemből.
Hallottam, hogy torka szakadtából, trágár szavakat használva kiabál, csak nem érdekelt.
Tök nyugodtan ültem a nappali legkényelmesebb fotelében és a tv-t néztem.
Maddy fel alá járkált, füstölt az idegtől, velem ellentétben, én néztem Gordon Ramsey főző műsorát.Ez a kapcsolat már rég nem olyan mint volt. Elromlott. Én nem ebbe a hisztis hárpiába szerettem bele anno 3 éve. Szó szerint elnyanyásodott.
Maddy észrevette, hogy pont leszarom, hogy dühös rám amiért a földön hagytam a szennyesem, ezért beállt a tv elé.
-Liam figyelsz rám?-nézett szemeimbe szúrósan.
-Nem látom a tv-t-érzelemmentes arcot vágtam, majd vártam, hogy arrébb álljon. Esküszöm a kacsamáj elkészítése jázmin rizzsel érdekesebb, mint ő.
Egy könnyed mozdulattal megfordult és kikapcsolta a tv-t.
Megforgattam szemeimet, majd a konyhába indultam, inni valamit de a csörtetésből rájöttem, hogy követ.
-Baby, mi történt velünk?-mered maga elé a nő, aki iránt egykor óriási szerelmet tápláltam.
-Kihűlt a kapcsolatunk-töltöttem magamnak egy pohár narancslevet.
-Szebb nálam?-fordít maga felé. Értetlenül nézek rá.
-Kicsoda?
-A nő akivel csalsz, kívánatosabb?-emeli fel a hangját-Jó félre kefélni Liam? Hm??-könnycseppek gördültek le szeméből.
-Megőrültél-nevettem fel.
-Miért nem vagyok elég jó neked?-zokog.
-Úgy viselkedsz mint egy kibaszott diktátor! Azthiszed körülötted forog a világ, és hogy az anyám vagy. Elkell szomorítsalak, állítólag a pasid vagyok!-ordítottam rá.
Elkezdtem járkálni a lakásban össze szedni a telefonomat és a kulcsomat, miközben Madison ledermedten állt ott, ahol hagytam.
Már a kabátomat akasztottam le a fogásról, amikor odajött hozzám.
-Vége?-néz rám könnyes szemekkel-Ennyi volt? Csak úgy elsétálsz a probléma elől?-észreveszi, hogy kerülöm a tekintetét ezért elkezdi rángatni a kezem, ezzel magára terelve a figyelmemet.
-Szerettél valaha is te senkiházi?-ordította Madd torkaszakadtából könnyekkel küszködve.
-Igen, valaha biztos-néztem szemeibe, majd leráztam magamról kezeit és lenyomva a kilincset, kiléptem a házból.
SKAACCOOOK!!! Új sztori a régi helyen💞
Pusza💟