2.

18 3 1
                                    

Jsem ve svém "pokoji", jestli se tomu tak dá říkat. Bílá místnost, bílé dveře, žádná okna jen v rohu je postel. Nemám ponění kolik je hodin. Podle toho jaký mám hlad, soudím že bude večer. A opravdu se rozsvítí červený hlásič svolávající na večeři.

Na chodbách jsou zástupy lidí oblečených v jaké jiné barvě než v bílé. Zdá se mi že se řeka lidí vůbec nepohybuje. Nebyla bych to já, kdybych se nezačala prodírat mezi lidmi, abych se vůbec dostala do jídelny. Jsem tam a zařadím se do fronty na výdej. Konečně jsem na řadě a na večeři je zase kaše. Co jinýho než kaše. Ušklíbnu se nad ní, ale zase jídlo to je.

Rozhlídnu se po místnosti, abych zjistila, kde je místo na sezení. Všimnu si místa vedle jedné dívky. Více než to místo, mě upoutá ta holka.Tmavé, kudrnaté vlasy, tmavé oči a sluncem políbená kůže. Musí tu být nová. Neváhám a sednu si k ní.

" Ahoj." začnu rozhovor. Překvapeně se na mě podívá a poté se usměje, ale stále zaraženě řekne "Ahoj. Promiň, ale jsem tu už od včerejšího večera a jsi první kdo na mě promluvil. Jak se jmenuješ?" Teď jsem se usmála já. "Jmenuju se Aurelie, ale většinou mi říkají Aura. A ty?" zeptám se já. "Aurelie Johnsnová?" vyhrkne a rozzáří se jí oči. Ihned si uvědomí svou chybu a zarazí se. "Jo. Jak to víš?" "Já, no, já... Jen mě to tak napadlo." vypadne z ní po chvilce. Vím že to není pravda, ale nechci přijít o šanci mít kamarádku, tak to přejdu. Zeptám se tedy znovu na jméno a kudrnatá holka konečně odpoví. "Jsem Zuri."

Sál proťala znělka společnosti a na velké obrazovce se objevila tvář ženy která byla odprně nádherná. "Děti společnosti," začala žena mluvit medovým hlasem "dnes budou někteří z vás zařazeni do párů a budou moci založit rodinu."

Protočím očima a žena stále pokračuje. "A první hrdličku z páru bude tvořit Melanie Henksová." Zvedne se blonďatá holka a jde na podium. Všichni tleskají. Žena zase začne mluvit. "A jejím partnerem se stane Joshua Camel." Hnedovlasý kluk vypadá překvapeně, ale ochotně jde a chytí dívku za ruku. "Další šťasný pár budou tvořit Zuri Cassuo a Adam Stone." Zuri se zvedne a usměje se na mě. "Gratuluju." zašeptam. Ona na maě mrkne a chytí za ruku hnědovlasého kluka. Něco mu zašeptá a oni se otočí se mým směrem. Zuri kývne a potom jdou na podium. Zase se ozve tleskání a žena zase začme mluvit. "A třetí a poslední pár dneštního vyhlašování budou tvořit Aurelie Johnsnová a Petr Holmes."

Strnula jsem, ale šla jsem k podiu, kde čekal celkem hezký tmavovlasý kluk. Chytil mě za ruku a zašeptal mi "Teď se nelekni." a kývl na Zuri s Adamem. Zatvářím se zmateně. "Čeho se nemám..." Přeruší mě výbuch.

Kvůli strachu se nemůžu ani pohnout. Petr mě vezme do náruče a společně běžíme pryč dírou kterou ten výbuch způsobil. Jsme venku kde čeká helikoptéra. Když jsme všichni v ní, pilot odstartuje a letíme. Konečně se zmůžu na pár slov, které spíše zařvu "CO SE TO SAKRA DĚJE!?" Zuri, Adam i Petr se na mě podívají a za chvíli Adam prohlásí "Aurelie Johnsnová, vítej ve Vzpouře."

Věnováno dankovabar, za to že jsi nejlepší sestra, manžel a kamarádka kterou člověk může mít. A taky protože jsi jediná kdo to čte, ale to není podstatný. :-D

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 06, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dokonalý světKde žijí příběhy. Začni objevovat