Neriešila som čo v tej kúpelke robí . Tak som sa išla pozrieť na hodiny "Čo ?? To už su 4 hodiny ?? " Z úpelky vykríklo slovo "Áno " akože fakt? To som ja tolko spala ? JA cez deň skoro vobec nespim. Idem za komp a pozeram videa . Zazvonil mi mobil " Viliam?? Čo mi volá v tejto dobe?? Veď o tolkej hodine sa uči. " zdvihla som mu "Ahoj čo sa stalo ?? že v takej dobe mi voláš "
"Nič len som chcel oznámiť že má prísť nejaky nový žiak do našej triedy "
"Aha " trošku som porozmýšlala a zase spustila "Oukeej čau musim " hneď som zložila ani nestihol povedať AHOJ bežala som dole do kuchyne a oznámila som to Honzovi. Nebol spokojný vyzeral ako keby žiarlil . No ja som zase neriešila . Teraz som sa zaujimala o učenie . Píšeme písomku z Biošky (biologia) .
Pozrela som sa znovu na hodiny a už bolo pol 10 " ČO?? už?? okej. Dobrou Honzíku jdu spát ." povedala som a išla si lahnúť. netrvalo ani 10 sekúnd a už som spala .Ráno :
"Dobré ránko anjelik 😍" povedal (už ) MenT " Dobre" odpovedala som a hneď som sa išla so kúpelny prezliecť.
V škole :
Prišla som do školy a ako furt som sa prezula zobrala si veci a utekala do triedy . Tam ma už čakal MenT s Vilom. "Čau" povedali a ano aj keď viem že ráno mi to už MenT hovoril ale aby to bolo nenápadné nikto nevie že spolu chodíme a ani neviem či sa to za vztah može považovať sme len kamoši ktorý sa milujú.
Záhadne si Vilo presadol k MenTovi neviem prečo ale spýtala som sa " Prečo si sa presadil ??" No vieš s MenTom sme už naj kamoši " "aha " povedala som a zazvonilo . DO triedy vošiel učitel s tým novým žiakom . Bol nádherný .Začal sa predstavovať. :
"Ahoj já jsem Matyáš Tomka je mi 16 a bydlel jsem v Praze . " skončil . Ou shit viete ako sa Vilo presadil ?tak tam je teraz miesto . ČO ?? on smeruje ku mne čo mám robiť?? kill me pls! "Ahoj jsem Matyáš ale kamarádi mi říkají MaTTem Maty eMko a různe další " "aha ok ja som Teuta spolužiaci ma volajú Teja ,TeRa ,Ute a tiež rozne ." WAU tie jeho oči nádherné .V ten moment aj mne sa stalo niečo s očami "Tobě se změnila barva očí máš je krásne výrazno zelené " " FAKt?? toto sa mi stalo 1. krát. Nechápem čo sa deje ..."
"Změnime téma??" opýtal sa . "Jasan" bez váhania som povedala . "Líbi se ti nejaký kluk ??" "Nie " odpovedala som aj keď som vedela že klamem v tú chvílu zazvonilo a vyšli sme vo z triedy ja som išla s Matym .Vilo s MenTom sa niekde vyparili . Maty ma zobral k WCkam a.....wazzupp ok konecne vysla dalsia kapitolka tak uzivajte den 😂😂
458 slov
YOU ARE READING
SMTV a MenT 😍
Fanfictionje to moja prva FF tak sorry za nejake chyby.Všetko toto je vymyslene. Dik za pochopenie