M- Vážne?! Tak to šlo nejako rychle
Ja- aj ja si myslim...no nechapem to...
M- Hmm takže už jsi moje holka?
Ja- Noo...už asi hej
Usmiala som sa a išla si k nemu sadnúť na lavičku.
Chvíľu sme tam kecali a potom sme išli obidvaja domov. Večer som sa išla ešte prejsť do parku. Pred sebou som videla asi 5 člennú bandu chalanov. Išla som okolo nich a jeden ma štuchol 2. Zvalil na zem a tí 3 ma začali kopať. Zrazu som poçula chlapsky hlas."No kluci pojdte tady ma za to ona si to zasložila"
Hneď som vedela že to bol MenT. Odišli a ja som tam ležala na zemi. Po chvíli niekto ku mne pribehol.
M- Jsi v pohode?
Začala som kašľať krv...
M- Hmm asi v pohode nejsi poď domů.
•U mňa doma•
|MaTTemov pohľad|Zazvonil jsem na zvonek.
Otevřela asi Tejkyna mamka.M- Dobry večer jsem Tejky spolužák.
Ma- Dobry.
*všimla som si Teju na jeho rukách* Bože!! Čo sa stalo?M- Banda kluků jí zmlátila v parku a mám tušeni kdo.
Ma- Kto?
M- Náš spolužák a Trjky bývalý kluk.
Ma-Aha. Počkaj tu idem zavolať sanitku a pôjdeš tam s ňou.
M- Dobře dám na ní pozor
| Tejky pohľad|
Videla som tmu a stále kašľala krv. Po nejakej chvíli som počula sirény.|MaTTemov pohľad|
Naložil jsem ji na lůžko a šel s nima do nemocnice. V nemocnici jsem si sedl před pokoj a čekal až z neho vyjde doktor. Doktor přišel...D- No...má poškodené na pravej strane jedno rebro, tak nech nechodi do školy a na prechádzky v spoločnosti...tým myslím Teba.
Ja- Jasně doktore.
D- Ešte si ju tu tak nechame 2-3 dni a potom môže isť domov.
Ja- Dobře doktore budu ji mít jako oko v hlavě.
D- Som rád.
•Po 3 dňoch•
Šel jsem pro Tejku do nemocnice. Vešel jsem do pokoje a s usměvem jsem ji viděl balit věci.
Ja- Ahoj tak jak Ti je?
T- Už je to lepšie. Ale stále ma bolí to rebro.
Ja- Aha...
T- Tak ideme?
Ja- To už?! Jasně pojď.
Vyšli sme s pokoje a namířili k východu. Už jsme stáli před její domovem a po chodníku jsem viděl MenTa. Schoval jsem Tejku do náruče a šli sme po zahradě domů.
Me- Ehh...Tejka? Promiň za ten večer fakt jsem nechtěl ale jsi mě naštvala...
Ja- Nech ji!!!
T- Ale MaTTem nechaj ho kľúuud... MenT a načo Ti to bolo dobré ma zbiť a šikanovať?! Myslíš že si mi nič nespravil? Si mi poškodil rebro! Ty si možno takú bolesť nezažil ale ja už teraz hej tak mi daj prosím pokoj!...
Me-Jasně pochopil jsem...
*Odešel jsem*Šli sme do domu a do pokoje jeji rodiče ještě nebyli doma takže sme měli chvilku pro sebe.
Ja- No a co chceš jako dělat?
T- Ja? Ja sa vybalim ty si zapni PC a zahraj si tam niečo.
Ja- Ok...dobře
Zapl jsem počítač a co nevidim...
Ja- Ty jseš jiná...Mít v počítači PUBG, MC , Fortnite a CS-CO
T- No vidiš XD.
Po asi několik minut jsem zavolala že spim u "kamaráda" protože kdyby jsem řekl u kamarádky tak to by mě nepustila. Lehl jsem si na gauč a zaspal jsem.
Prepáč TheycallmeKooki že to neni 1000 slov ale dúfam že Ti 542 slov bude stačiť XD
YOU ARE READING
SMTV a MenT 😍
Fanfictionje to moja prva FF tak sorry za nejake chyby.Všetko toto je vymyslene. Dik za pochopenie