KONUŞMA

48 7 4
                                    

YAĞMUR

"Defne hadi kalk ya." dedim.

Defne uyanmamakta ısrar ediyordu. Sonunda sinirlendim yatağına çıkıp zıplamaya başladım.  

"Defne kalk lan hadi. " dedim 

Hala zıplarken, komidinin  üstündeki su ilişti gözüme aldım ve yüzüne döktüm Defne çığlık atarak yataktan kalktı.

"Dondum ulan gerizekalı." diye çemkirirken bana kötü kötü baktı.

Uykusuna düşkün olduğunu   unutmuştum.İçimden, aha şimdi sıçtım ! Diye geçirirken Defne beni kovalamaya başladı. Bağırarak koşarken Güneş'e çarptım. Güneş 'in arkasına geçip Defne' ye karşı siper aldım.

"Güneş çekil önümden."dedi Defne bağırarak.

Güneş hiç bir şey demeden kenara çekildi çünkü Defne'nin sinirini biliyordu kötü şeyler olacaktı.

"Kafamı kırdın lan!"

××××

GÜNEŞ

Sabah Defne ve Yağmur'un bağırışından uyanmıştım. Odada Pelin ve benden başka kimse yoktu.

Pelin yataktan kalkıp "Off yine mi başladılar bunlar ya ?"diyerek yorganı ayağıyla yere attı.

Ben bu haline sadace gülümsedim her sabah Yağmur ve Defne 'nin kavgalarına alışmıştık artık. Ben yatağıma geçip yatacakken Defne bağırarak içeri girdi.

"Lan ben bu kızı bir gün öldürürüm." dedi. Ben kendimi tutamayarak kahkaha attım arkasından Yağmur geldi kafasını tutarak  bu daha çok gülmeme sebep olmuştu. Hep bir ağızdan kahkaha atmaya başladık.

Kahkahalar atarken hoca'nın geldiğini fark etmemiştik bile hoca bağırmaya başladı "Sabah sabah bu ses ne kızlar çabuk hazırla'nın , sabah sabah enerjiyi nerden buluyorsunuz anlamıyorum." diyerek odadan çıktı.

"Soboh soboh bo sos no kozlar cobuk hazurlanun " Allah'ın gerizekalısı Pelin hocayı taklit ederken biz daha çok  kahkaya boğulduk

Saate baktığımda ilk dersin başlamasına 10 dk vardı  ilk ders ingilizceydi "ıyyy sabah sabah ingilizce çekilir mi  yaaa..."

××××

"Kızlar hadi çabuk olun ders başladı." dedim ama onlar beni takmayarak daha uyuşuk yürüyorlardı. Sınıfa girdiğimizde ders başlamıştı bile.

DEFNE
  
"Len yeter bıktım artık bu derslerden bir aksiyon yok hayatımızda amk." dedim  tam o anda kapı çaldı içeri nöbetçi öğrenci girdi.

"Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam."dedi.

Somurtarak cevap verdim "Evet böldün ve şimdi çık dışarı." diye sırıttım o anda Mehmet hoca bağırarak.

"Defne öğretmen sen misin ben mi?" dedi. Nöbetçiye dönerek "Sen devam et kızım."dedi gülümseyerek .

"Bok kafalı herif ." dedim sesizce o sırada Pelin duymuş olmalı ki gülmeye başladı.

Nöbetçi konuşmaya başladı "Hocam müdür herkezi dersin bitmesine 15 dk kala aşağıda bekliyor." dedi

Oh be ders kaynayacak ama içimde  garip bir his vardı ...

"Kızım ya bence büyük bir şey oldu. " dedi Yağmur. Cevap olarak sadace kafamı salladım. Yağmur gözlerini devirerek kafasını sıraya koydu.

Atarlı ergen!

××××

PELİN

"Off canım sıkıldı  müdür nerde" dedim.

"Beklesen ölçen mi götümün kenarı" dedi Güneş.

Acaba bizimle ne konuşacak! Büyük sorun olmadıkça bizimle konuşmazdı o yüzden içim tedirgindi.

 
"Kızlar sizinle önemli bir şey konuşacağım beni sessiz bir şekilde dinleyin."dedi müdür.
 
Kızlara baktığımda Güneş ve Yağmur dikkatli bir şekilde müdürü dinliyorlardı. Defne ise çok dan uykuya dalmıştı bende müdürü dinlemeye başladım.  

Müdür konuşmaya başladı " Gençler okulumuzda bir karar aldık. Bu karar  Metehan Anadolu Erkek Lisesi ile bizim okulu birleştirme kararı."
deyince

Herkez hep bir ağızdan bağırmaya başladı "ooo adamsınız hocam. " diye söylenenler oldu. Ama bizim sinirlerimizi bozmakla yetindiler.

"Bende Pelin'sem buna karşı çıkarım hoca.Biz buna karşıyız o züppelerle aynı okulda okumayız."dedim ayağa kalkarak bağırdım. Galiba fazla bağırmıştım ki Defne uyandı.

"Gerizekalı ne böğürüyon kulağımın dibinde." diyerek yumruğu geçirdi.

"Acıdı lan gerizekalı." dedim biz Defne ile tartışırken.

"Lan sessiz olun ciddi mesele var şurda."dedi Güneş bize sinirle baktı.

"Ne meselesi lan bu."dedi Defne Güneş'e bakarak.

"Metehan lisesindeki zengin züppeler bizim okula geliyormuş sen anca uyu."dedi göz devirerek.

Kulağımın dibinde bağırarak " Oha kim kim."dedi

O sırada müdür "Siz dördünüz hemen benim odama geliyorsunuz." dedi oflayarak  konferans salonundan çıktık.

VE YİNE BELAYI ÇEKMİŞTİK ...

Arkadaşlar ilk hikayemiz acemi olabilir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)) ❤

KARARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin