PO ŠKOLE
Obvykle jdu po škole domů, ale dneska jsem se rozhodla udělat výjímku. Leya mi řekla ať jdu s ní na ,,zídku". Byla to vysoká kamenná zeď a okolo ní rostly stromy, které nás kryli. Nakonec jsem souhlasila, ale věděla jsem, že to stejně nakonec skončí u chlastu nebo cigaret...Věděla jsem to...ale nechtěla jsem tam jít sama s pocitem, že tam nikoho neznám. Tak jsem řekla Millie, ať jde se mnou a ona souhlasila. Byla jsem vážně ráda, že tam budu mít někoho na koho se můžu spolehnout, kdyby se něco stalo. Když jsme tam přišli byli tam převážně kluci, ale i pár holek. Ti kluci byli vážně milý a pár z nich bylo hodně hezkých. Ale měli v rukách chlast nebo cigarety ze začátku se mi to hnusilo, ale pak jsem ochutnala a chtěla jsem ještě. Trochu se mi motala hlava, ale celkově se mi všechno motalo, nemohla sem chodit a tak jsem spadla na zem. Jen jsem viděla jak se ostatní baví a já se směju a najednou vidím, jak sem příchazí Mike. Baví se s nějakou holkou myslím, že není od nás ze třídy, ale pak zaostřím a je to MILLIE. PANEBOŽE. Ona se baví s Mikem, musím se rychle zvednout, ale nejde to. Černo,černo a černo....Slyším jen hlasy v mé hlavě,PROSÍM, ať už to přestane. Najednou jsem uslyšela nějakou ránu a mlhavě sem nad sebou viděla Leyu. ,,Konečně, konečně otevřela oči" slyšela jsem křičet Millie. Mlhavě jsem nad sebou viděla nějakého kluka. Asi se mi zamotala hlava a spadla jsem podle toho ,co ostatní říkali. ,,Tohle se už nikdy nesmí stát. Vždyť by to mohlo být i horší." řekl naléhavě Karlos. ,,Co,co , co se stalo?" zmateně sem se ptala, co se stalo,protože jsem vůbec nic nevěděla. ,,Sedni si a buď v klidu " řekla Leya.
Začala sem panikařit.
ČTEŠ
My crush
RomanceBudou tu se tu občas objevovat vulgární výrazy...ale nebude to jen taková obyčejná love story