~1.kapitola~

76 4 2
                                    

Sedím ve škole, jako vždycky je tu nuda. Píšu si nějaký zapis, ale vůbec nevím co to je. Učitelka mě vyvolá ať přečtu to, co jsem napsala. Učitelka: ,,Sally tak přečti to, co jsi napsala."
Já:,, Ehm no elektrický proud je ...spojení ...."opravdu jsem nedávala pozor, protože jsem nemohla přestat myslet na Mika. Už dlouho jsem ho neviděla, vlastně to je už týden co jsem ho neviděla. Učitelka:,,Tak mi dej žákovskou knížku a pak si možná vzpomeneš." Byla jsem vážně na ni naštvaná jenom kvůli tomu, že jsem nedávala pozor mi dala poznámku jako vážně?! Jediná má kamarádka, která se jmenuje Millie mi pomáhá. Ve škole mi to nikdy moc nešlo, ale vážně to už nezvládam. Měla bych si sehnat doučování. Moje nevlastní matka mi pořád nařizuje, ať s tím něco udělám nebo mě vyhodí z domu. Vážně jí nesnáším, ale ještě víc nesnáším pocit toho, že nikdy nemůže být nic podle mých představ...
.....
Konečně jsem doma. Já a millie jsme dělali úkoly u mě doma a přitom jsme si povídali o klucích. Tak nějak jsme se dostali k mému crushovi...Řekla sem jí, že se mi líbí Mike...A ona, že není vůbec hezkej a že je to jen děvkař.
,,Ale já na něj vážně nemůžu přestat myslet. Vždyť je mega hezkej..." řekla jsem.
,,Promiň, ale ty u něj moc šanci nemáš, protože on chce jen ty namyšlený kravky, který se chtějí jenom předvádět."
,,To nevíš...třeba se do mě vážně zamiluje." řekla jsem.
,,Když myslíš..." řekla Millie.
,,Ale vím, že prostě nemám šanci, ale byl by to úžasný pocit, kdyby mě chtěl taky." řekla jsem.
,,No a chceš jít teď ke mně domů?"
,,Třeba..."

My crushKde žijí příběhy. Začni objevovat