Capitol1

6 2 0
                                    

Timp  de ani de zile mam chinuit  să  scriu  o poveste , una  despre  motivație . Despre  cum oamenii  să-și  urmeze  visurile. Te-ai  întrebat  vreodată  ce  apare  prima  data când  te gândești  la  visul  tău?.Apare  dorința de a-ți  împlini acel  vis. Greșela este  ca  avem  doar  dorința  și  atât. Nimic  mai  mult.
Când  oamenii  devin  prea  entuziasmați vor  rezultate  rapide.
Cel  mai  bun  exemplu  este  "Slăbirea".
Sunt  sute, zeci  de mii de rețete  care  îți  promit  slăbirea  în cel  mai  scurt  timp.
Nicio  dieta  sau  vrun  regim  alimentar  nu  va functiona  într - un timp  scurt.
Este   nevoi  de timp care  este  egal cu  răbdarea .
Când  urmezi  o dieta  care  îți  place va  functio  doar  un  anumit  timp.
De  ce?.
Ți - ai  pierdut  voința.
Regimul  și  dieta  mi-se par  o prostie menite  sa  îți  facă  rău.
Corpul  are  nevoie  puțin  din toate.
Nu  cred  într-o  dieta  minune  ci  în  voința.
Voința    egal  putere.
Repet.
Voința  egal  putere.
Când  te trezești  dimineață  ești  gata  sa lucrezi din  nou  la visul  tău?. Sau  fugi  spunând "Ce rost  are, poate  nu voi  reuși  niciodată.
Ce faci  acum  îți  creează  viitorul.
In  clipa  în  care  refuzi  sa  muncești  pentru  visul  tău, altcineva  ti-l fură .
Sau  tu  crezi  ca este  doar  al tău?.
Îmi  place  să  cred că Dumnezeu  trimite  impulsuri  mai  multor  oameni de odată.
Ear cel  care este  gata  să  sacrificie tot va fi  câștigătorul.
Știu  că  sună  dur.
Dar  succesul  însemnă  competiție.
Viață  bate  filmul  sau  filmul  bate  viața?.
Răspuns.
Viața bate  filmul  pentru că  din  viața sau  realizat filmele  motivaționale.
Din  viața  ai învațat  ce înseamnă  suferință, durere, tristețe etc..
Schimba  tote astea  alegând  cine  vrei  să  fii.
Și  fa  tot  posibilul  să  ajungi  acolo ..
Nu spune  nimănui  ce vrei  să  faci .
Omenii  care nu au un  tel  te vor  da înapoi.
Dacă  nu ai prieteni  pozitivi nu-i  nimic.
Continua  singur fără  ajutor.

Pentru  a ajunge  sus.
Dacă  poți... ajutai  și  pe  alți pe  parcursul  drumului  tău.
Dar dacă  vezi  că  nu  se merita nu ești  obligat  să  îi  explici  de  10ori.
Sunt aici dacă ai nevoie de motivatie

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 20, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Putearea ta interioraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum