Four

21 2 1
                                    

Cole
Sedel som s otvorenými ústami a pozeral sa na miesto kde ešte pred chvíľou sedela. Rozmýšľal som na tým, že môj život by mohol byt úplne iný, lepší, keby som sa pred pár rokmi nesprával ako úplný kretén

"Choď za ňou", pozrel som sa na mamine oči na ktorých som videl bolesť, k. Koľko sa musela trápiť a ja som bol sebecky kreten ktorý len myslel na seba.
"Mami...prepac... ja-" nestihol som ani sa jej ospravedlniť a už som cítil jej prijemne teplo a typickú vôňu.
"Nič Nehovor, ja ta chápem. Teraz chod radšej za ňou". Usmial som sa a zas vdýchol jej úžasnú vôňu.

Lily
Vybehla som hore schodami do mojej izby a zabuchla dvere po ktorých som skĺzla dole na nohy. Prečo kurva sa musel vrátiť keď som si už od neho odvykla. Veľmi som ho milovala, no myslím len ako brata, mali sme veľmi pekne detstvo. A po tom odišiel
Bolela má zo všetkého hlava tak som si radšej dala studenú sprchu a ľahla som do postele
Rozmýšľala som nad všetkým. Keď v mojom premýšľaní má prerušilo klopanie na dvere. Neúspešne som to ignorovala. Do izby mi vtrhol Cole. Nemienila som sa s ním rozprávať a tak som si len opäť ľahla na posteľ a prikrila sa paplonom.
Zrazu som ucítila dych na mojom krku a jemný dotyk na ramene. Pri tom dotyku som uhla aj keď som tak veľmi chcela cítiť jeho dotyky.
"Prepáč....prepáč mi za všetko. Chcem ti to všetko vynahradit." Šepkal mi do ucha. Pri to chladnom dychu má zatriaslo.
Otočila som sa čelom ku nemu s zas s znovu uvidela tie nádherne oči. Boli sme od seba len milimetre. Zapozerala som sa na jeho krásne pery ktoré by som veľmi rada pobozkala.- Preboha Lily spamätaj sa. Je to tvoj brat, ktorého teraz nenavidiš- prehovorilo moje svedomie. Chcela som ho počúvnuť a odtiahnuť sa ale skôr ako som to stihla pery Cola boli na mojich.
Cole
Keď som vošiel do jej izby a videl jej červene uplakané oči, vedel som, že musím všetko napraviť. Že jej musím vynahradit tie roky ktoré som stratil.
Keď som zacítil jej typickú vôňu a jej hebkú pokožku musel som sa usmiať. Chcel som ju objať ale sa otočila a pozerala sa rovno do mojich oči. Po chvíli som presunul svoj zrak na jej krásne plne pery. Nemohol som si pomôcť, aj keď viem, že he to moja sestra, musel som ju pobozkať. Na moje prekvapenie spolupracovala. Nevedel som sa nabažiť jej pier. Boli tak sladké a hebke. V tom sa odtiahla a zmizla v kúpeľni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Brother's princessWhere stories live. Discover now