Arda.Pardon Arda Bey

32 10 13
                                    

yuppiii bugün Perşembe.be benim bugün işe gitme sürem dokuz.Rahat rahat uyuyabilirim.Nalet olsun iki satır yatakta dönüp duruyor,hiç uykum gelmiyordu.Uyuyamayacağımı anladığımda daha fazla oyalanmadan çıktım.Bu anan dışarıda kahvaltı yapmaya karar verdim.hemen küçük bir cafe de yer bulup oturdum.Kahvaltımı iyice ederek işime doğru yol aldım.Girer Girmez "Arda bey sizi odasında bekliyor,Duru hanım." dendi büyük bir heyecan ve neşe ile odasına gird-daldım direk yani.ve gördüğüm manzara ile Durdum.Durdum.Durdum.
Arda beyin kucağındaki kız"kapıyı tıklatsana saygısız mısın sen"
     peki sen sürtük müsün.!!
offf lanet olaun kızın fiziği benden daha güzel.Ama yüzünde 6 kilo makyaj var.ve kabul etmeliyim ki kız sexi."b-ben affedersiniz."
hemen odadan çıktım ve kendi bölümüme gittim.Bana iki gün önce çok büyük hatta Türkiye'nin en iyi şirketinden teklif gelmişti be ben sadece sadece ama sadece Arda için hayır demiştim.telefonumla bir numarayı çevirip."Toprak bey nasılsınız?...,Bende iyiyim ben sizin teklifinizi düşündüm de,Eğer hala geçerliyse ben çok memnun olurum,çok teşekkür ediyorum peki,pazartesi oradayım.Bütün gün Arda ile hiç konuşmadan full time çalışmıştım.Eve gider gitmez o süryüğü düşünd-Ben niye düşünüyorum ya...Bir dakka yaaa Toprak bey çok dal adam oha düşününce varya çok datlu.yakişıklu,karuzmatik,vaoov.
    Bu düşüncelerle uyuya kaldım.
   sabah hemen bir A-4kağodına istifa belgemi yazıp Arda'nın odasına gittim bir şeylerle uğraşıyordu.sert adımlarla yaklaşıp istifamı masama yapıştırdım.Bana anlamsızca bakınca "İstifa ediyorum barış"
      dudağını ısırarak "ne. u şimdi patronunu kıskandın dayanamadın  sebebi buysa kusura bakma ama  öyle bir sebepten dolayı işten istifa etmek isteyen biri aklını yitirmiştir"
Sinirlendim hemşerim çok!"sebep bu değil tamam mı türkiye'nin en iyi şirketinden teklif aldım ama sizin için" eline göğsüne bastırdım konuşurken"sizin için teklif etmedim.Ama artık fiziği benden daha mükemmel bitini bulduğunuza gire bana da ihtiyacınız  kalamdı,ben son kararımı verdim.Deyip odadan çıktım.Ben ne ara bu kadar özgüvenli olmuştum.
   neden bilmiyorum ama kendimi istifa ettiğimden beri daha mutlu hissediyorum daha rahat galiba yeni işim bana daha iyi yarıyacak.Arda beyden pardon arda'dan kurtildum. evime gidip akşama kadar film izledim uyuya kalmıştım,içimde kötü bir his vardı bir şey olacak ama ne umursamayıp odama çıktım.hemen uyudum
   yorum ve ⭐️atmayı unutmayın♥️

SADECE BEN!Where stories live. Discover now