Ardanın sürtüğü

9 2 0
                                    

çok geç geldi baya geç geldi bölüm ama lgs ye hazırlandığım için zaman bulamadım beni affedin kendimi size en güzel ve ilk yorumu yapan için bölüm yazarak telafi edeyim.ve sizi çokkk seviyorummmmmmmmmmmmm😘 bir iş günü daha ki bu işin daha iyi tarafı mesailerin dokuzda başlaması yani biraz daha fazla uyuyabiliyordum.Hemen hazırlanıp arama biniyordum ki kolumdaki acıyla tiz bir çığlıkla aniden arkamı döndüm.Bir dakka ya ben bunu nerden tanıyorum.Biraz daha düşündükten sonra bu kız offf Arda'nın sürtüğü,Ardanın kucağındaki kızdı."ne var?"dedim aet bir ses tonuyla."Arda'dan uzak dur!" ne diyo bu be!"Nediyorsun be sen kendine gel!"samimi olmayan bir sırıtıp yerleştirip"Ardayla aynı yatağa yatmışsınız kim bilir neler yaptınız söylüceğüm şu ki bizden uzak dur aramıza girme onu sırf parası için parmağında oynatma okey?"
çizgiyi aştıı evet kendi kaşındı kendi bulacak!
     önce elimle saçının yarısını sımsıkı kavradım sonra sol ayağımı kaldırıp sağ göğsünün tam ortasına  tekme geçirirdim.Kadınlarda göğüs acısı fena olur bu yüzden kimle kavga ediyorsam önce göğse dalarım.oha kızın göğsü silikon..aniden bıraktım onu"benden uzak dur  bana yaklaşmıycaktın!" kız elini göğsüne koyarak"çok acıyo off" dedi ciddi yüz ifademi kullanıp "sen silikon taktığına dua et silikon olmasaydı fenaydı.hatta geçen gün silikonu olmayan birine bir geçirdim ortalık kan ağladı vuhuuu ben kaç derim"
    kız"sen psikopatsın sen belanı buldun" ben ona yaklaşıp bak-
    kız aniden "t-tamam g-gidiyorum s-sakin ol" deyip gitti.bende derin bir nefes verip arabaya atladım bu iş yerim yakındı yürünebilecek  mesafeydi ama hava soğuk olduğu için araç kullanıyordum.yüksek bir gökdelenin önünde durdum.En üstteki pervazdan Toprak bey bakıyordu.Küçük bir tebessüm gösterip içeri girdim.Yanıma çok hareketli be tatlı bir kız gelip siz Toprak Beyin yen'i asistanı olmalısınız buyurun"
ne asistan mı ne asistanı ya?
"h-hayır ben asistan değ-
"bence daha fazla oyalanmayalım toprak bey bekletilmekten hoşlanmaz"hemen oturma odam kadar bir asansöre bindik en üst katta indik.o-onun ne işi var burda h-hayır olamaz diğil mi o buraya gelmiş olamaz ben ona anlamaz anlamaz bakarken yüzünde iğenç ama iğrenç insanı deli edecek bir sırıtış oluştu.Nolur şu
adam ölsün allahım hemde cinayet tarafından ölsün bidaha dünyaya gelmesin!
eğer beğendiyseniz yorum veeee⭐️aymayı unutmayın siz benim pesküvitlerimsiniz🌸🌸🌸

SADECE BEN!Where stories live. Discover now