Jane
,,Ahoj, už jsem doma!" zakřičela jsem do ticha domu.
,,Jsme v kuchyni" zavolala na mě na zpátek mamka.
Vyzula jsem si v předsíni boty, hodila tašku ke schodům a vydala jsem se do kuchyně.
,,Ahoj" pozdravila jsem ještě jednou rodiče, kteří seděli u stolu a obědvali a taky si šla nandat něco k jídlu.
,,Ahoj" odpověděli mi sborově rodiče a dál se o něčem horlivě bavily.
,,Máme pro tebe překvapení" řekla mi tajemně mamka, když jsme dojeli.
,,A jaké?" zeptala jsem se zvědavě.
,,Půjdeš na koncert Marcuse a Martinuse!" řekl mi táta.
,,To je úžasný!!!" vykřikla jsem a rychle je obejmula.
Mamka mi podala obálku, v které byl VIP lístek na jejich koncert.
Ještě jednou jsem jim poděkovala a vydala jsem se nahoru do svého pokoje.
Vešla jsem do pokoje a unavěně padla do postele. Nemůžu se dočkat! Strašně moc se na ten koncert těším. Je už za týden.
Po chvíli jsem se zvedla z postele a sedla si ke stolu a zapla jsem počítač.
Najela jsem na svůj YouTube kanál a začala jsem odpovídat na komentáře pod mým novým videem.
Kolem půl sedmý jsem vypla počítač a vydala se dolů na večeři.
Sedla jsem si ke stolu, kde už bylo připravená večeře.
,,Je to výborný" pochválila jsem mamce její skvělě připravenou večeři.,,Děkuju" odpověděla mi mamka a mile se na mě přitom usmála.
Po večeři jsme sklidila všechno nádobí do myčky a vydala jsem se zpátky do svýho pokoje.
,,Jane zítra máš ten rozhovor v televizi, tak se na něj příprav!" zavolala na mě mamka z obýváku.
,,Jo!" křikla jsem nazpět a konečně vešla do svýho pokoje.
Ahoj všichni! Vítám vás u mého prvního příběhu. Doufám, že se vám bude líbit:)
Budu ráda za komentáře a votes.
S pozdravem vaše katte125
ČTEŠ
Dva životy
FanfictionJane je 14 americká youtuberka, která žije v České Republice. Nikdo z její ho okolí neví, že natáčí na YouTube. Co se, ale stane když půjde na jeden koncert, kde potká ty nejlepší kluky na světě. Odhalí její tajemství...