Pohled Martinuse
Hned jak jsme vystoupili z auta se na nás vyrhly naše fanynky.
Rychle jsme se s některými vyfotili nebo jsme se jim podepsali a spěchali do haly letiště.
Tam jsme prošli všemi letištními kontrolami a mohli konečně nastoupit do letadla.
Sednul jsem si k okínku a přidal fotku na instagram. Vyndal jsem si učení a začal si dělat úkol z matiky.
Ani jsem si nevšiml, že jsme vzlétli, což je u mě docela divný, protože se bojím létání letadlem.
Uklidil jsem si učení, nasadil si sluchátka, zavřel oči a pomalu jsem začal usínat.
Pohled Jane
Ráno jsem vstala v sedm hodin. Pomalým krokem jsem došla do koupelny, kde jsem provedla ranní hygienu.
Vyšla jsem z koupelny a přešla ke svý skříni a začala si vybírat nějaký to oblečení.
Sešla jsem schody dolů a vešla do kuchyně, kde už seděli rodiče.
,,Dobré ráno" pozdravila jsem je slušně a ukrojila si dva kousky bábovky a k tomu si udělala kakao.
,,Dobré" odpověděli mi jednohlasně a dál se věnovali svý práci.
Po snídani jsem se vrátila zpátky do pokoje a začala stříhat nový video.
Kolem půl dvanáctý jsem měla video dokončené a tak jsem odpovídala na komentáře pod mým starým videem.
Ve dvanáct mě mamka zavolala na oběd. K obědu jsme měli řecký salát. Byl moc dobrý jako vždy.
Po obědě jsem se vrátila do pokoje a zabalila si věci na rozhovor, rozloučila se s rodiči a vyrazila do studia.
Po cestě jsem poslouchala písničky od Marcuse a Martinuse. Mám je strašně moc ráda.
Vešla jsem do budovy studia a vyšla do prvního patra, kde mám šatnu. Otevřela jsem dveře a na sedačce seděl...
Ahoj všichni. Vítám vás u nový kapitoly.
Doufám, že se vám líbí:)
Budu ráda za komentáře a votes.
Vaše katte125
ČTEŠ
Dva životy
FanfictionJane je 14 americká youtuberka, která žije v České Republice. Nikdo z její ho okolí neví, že natáčí na YouTube. Co se, ale stane když půjde na jeden koncert, kde potká ty nejlepší kluky na světě. Odhalí její tajemství...