Pohled Martinuse
,,Macu dělej už vydala nový video a já se chci už podívat!" zakřičel jsem na svého staršího bratra.
,,No jo. Už jsem tady. Stačí ti to?" zeptal se mě Mac, když vešel do mýho pokoje.
,,Jo a už si sedni" řekl jsem mu a zapnul nový video od youtuberky Jane.
Vážně ji miluju a brácha taky. Má skvělý videa a ještě lepší blog, který píše skoro každý den. Teď má pro své fanoušky nějaké velké překvapení a mě by zajímalo, co to je.
Po tom co jsme zkoukli její nový video, odešel Mac k sobě do pokoje si zabalit.
Zítra totiž odjíždíme do České Republiky na jeden rozhovor strašně moc se těším.
Vytáhnul jsem ze skříně kufr a začal si balit všechny potřebné věci.
Okolo půl desátý jsem měl vše zabalený, s tak jsem šel do koupelny, kde jsem se osprchoval a vyčistil zuby.
Když jsem se vrátil do pokoje, tak jsem si dal mobil na nabíječku a ulehl do postele a asi do dvou minut jsem usnul.
Pohled Marcuse
Ráno jsem vstával v půl pátý. Rychle jsem šel do koupelny, kde jsem provedl ranní hygienu.
Když jsem se vrátil do pokoje, tak jsem přešel ke skříni a vybral si nějaký oblečení.
Vzal jsem si svůj batoh a kufr a šel dolů do kuchyně na snídani.
,,Dobré ráno" pozdravil jsem rodiče, kteří seděli u stolu a snídali.
,,Dobré" odpověděli mi oba sborově.
Sedl jsem si ke stolu a začal snídat. Po chvíli do kuchyně přišel rozespalý Tinus. Nojo, vždycky mu vadilo to ranní vstávání.
Když jsme dosnídali tak jsme s tátou dali do auta všechny naše věci, co si bereme s sebou, nastoupili do auta a vyjeli na letiště.
Nasadil jsem si sluchátka a zapnul svoje oblíbené písničky. Je pravda, že se trochu objim toho rozhovoru, který nás dneska čeká.
Prý tam má s námi být ještě nějaká holka, ale víc o tom nevím. doufám, že nás bude mít aspoň trochu ráda. Fakt bych nesnesl, kdyby nás ta holka považovala za buzeranty. Nechápu jak si vůbec můžou nějaký lidi myslet. To, že jsme ani jeden neměli holku snad nic neznamená. Jen čekáme oba na tu pravou.
Ani nevím jak se mi to povedlo, ale u toho dlouhého přemýšlení jsem prostě usnul. Vzbudil jsem se až když táta parkoval na letišti. Rychle jsem si dal všechny svoje věci do batohu, který jsem měl u sebe a pomalu vystoupil z auta ven.
To ale byla chyba, protože se na mě a Tinuse vrhly naše fanynky.
Ahoj všichni! Vítám vás u nový kapitoly.
Doufám, že se vám líbí.
Budu ráda za komentáře a votes:)
Vaše katte125
ČTEŠ
Dva životy
FanfictionJane je 14 americká youtuberka, která žije v České Republice. Nikdo z její ho okolí neví, že natáčí na YouTube. Co se, ale stane když půjde na jeden koncert, kde potká ty nejlepší kluky na světě. Odhalí její tajemství...