Öğle yemeğine çoktan girmiştik. Yemeğimizi yiyip her zamanki yerimiz olan arka bahçeye gidip çardağımıza oturmuştuk. Herkes kendi halinde takılıyordu. Biz kızlarla her zamanki gibi kendi kusurlarımızı görerek önümüzden geçenleri 10 üzerinden puan veriyorduk. Erkeklerde hep beraber oyun oynuyordular.
"Bak şurdaki çocuk 10da 10." Dedi cansu.
Ömer telefonu bırakıp cansuya her zamanki gibi;
"Kim lan o." Dedi
"Ay sanane be." Diye çemkirdi cansu, her zamanki gibi birbiriyle atışıyordular.
Ömer ağzının payını almış gibi susup oyununa devam etti.
Ayaz; "gollllll." Diye bağrınca az kalsın korkudan küçük dilimi yutuyordum. Hepimiz Ayaz'a bakıp ölümcül bakışlarımızı attık.
"Ne bakıyorsunuz be."diye bağırdı.
"Asıl sen bir yerine kene yapışmış gibi ne bağırıyorsun." Dedim.
Alaz dalga geçerek ;
"İlk deglfa gol attı ya ona seviniyor." Deyip gülmeye başladı.
Ayaz alazın kafasına vurarak;
"Bunu her seferinde kendi kalesine gol Atan insanmı söylüyor." Deyip oda gülmeye başladı.
"Kardeşim ben en azından bir yere gol atıyorum." Deyip Ayaz'ın sırtını sıvazladı. Bu konuşmaya daha fazla dayanamayıp en sonda oturan çağrıya ilişti gözlerim. Oda aynı şekilde ayaz ve alazın boş muhabetine mahkum kalmıştı. Benim baktığımı farketiğinde göz kırptı. Tabiki kalbim her zamanki gibi uzaya roketini yollayıp ritimlerimi hızlandırdı. Bende bir şey yok anlamında kafamı salladım. Kızları dürtüp;
"Bu gece bende kalacaksınız demi."dedim.
Azra, "kanka ben geliyorum." Dedi. Diğerleride tamam diyince akşam ne kadar eğlenceli olacağını düşündüm.
Ömer," çağrı bizde sende toplancaz demi." Dedi ve o an Ömer'in ne kadar fırsatçı olduğunu anladım.
"Bendemi toplancaz?" Dedi
"Evet, dün konuştuk ya." Dedi.
"Tamam toplanalım." Dedi.
Çağrı benimle aynı apartmanda yaşıyordu. Ailesi yurt dışında iş için gidiyordu ve çağrı evde tek yaşıyordu.
***
Okul yine aynı şekilde geçmişti.Ayaz ve alaz hocayı delirtmekle, Ömer ve cansunun atışmaları, erkeklerin bitmeyen futbol oyunu aşkı, bizim bitmeyen 10 üzerinden değerlendirme oyunumuzla günü bitirmişti.
Biz erkeklerden ayrılıp bir şeyler almak için markete gittik. Her zamanki gibi ben alışveriş arabasının içine binmiştim. Azrada arabayı sürüyordu.
Azra elindeki kocaman kola şişesini bacağıma fırlattı.
"Yavaşş unuttun beni galiba eline geçeni fırlatıyon."
Azra umursamaz tavrïyla elindeki cips paketlerini fırlattı.
"Azraaaaaaaaaa." Demekle birlikte yeri boylamam bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Fısılda
Teen FictionAlaz dalga geçerek ; "İlk deglfa gol attı ya ona seviniyor." Deyip gülmeye başladı. Ayaz alazın kafasına vurarak; "Bunu her seferinde kendi kalesine gol Atan insanmı söylüyor." Deyip oda gülmeye başladı. "Kardeşim ben en azından bir yere gol atıyoru...