Witajcie członkowie i goście! Zapraszamy do zapoznania się z naszym fanklubem. Mamy nadzieję, że będziecie się tu dobrze bawić!
Kim jest Teron?
Teron jest (najfantastyczniejszym) nocny elfem łowcą demonów - jego design został zainspirowany grą "World of Warcraft". Sama postać została stworzona przez Dragonka14 i opisana w jej książce pod tytułem "Świat, który nie powinien istnieć".
Teron jest również bratem Valli (która także jest nocną elfką łowczynią demonów) oraz opiekunem Samanty, głównej bohaterki wspomnianej wcześniej książki. Jego mistrzem jest, oczywiście, sam Illidan.Członkowie
Założycielka - StarAngel969 (Aniołek)
Autorka - Dragonka14
Członkowie - Shivvx Eyvro_ KuroYuki666 xXLottiaXxDla ułatwienia wszystkich członków prosimy o wybranie sobie pseudonimów ;)
Jak zostać członkiem?
Aby dołączyć do klubu, należy:
1. Przeczytać wszystkie opublikowane rozdziały książki "Świat, który nie powinien istnieć" i zostawić w niej ślad po sobie (gwiazdki/komentarze)
2. Zgłosić się do mnie (StarAngel969 ) w prywatnej wiadomości. Zostanie ci zadane kilka specjalnych pytań. Jeśli odpowiedź mnie zadowoli, będziesz miał praktycznie pewność, że dostaniesz się do klubu.
3. Czekać na moją decyzję, która nastąpi prawdopodobnie bardzo szybko.Regulamin klubu
1. Starajmy się w wypowiedziach unikać błędów ortograficznych i interpunkcyjnych.
2. Pod żadnym pozorem nie obrażajmy siebie nawzajem.
3. Bądźmy aktywni, by fanklub się rozwijał.
4. Gdy tworzymy fan-arty/memy/żarty z Teronem oznaczajmy klub/właścicielkę jeśli chcemy, by nasze dzieła znalazły się tutaj.Goście również mają prawo wypowiadać się w fanklubie!
Niestosowanie się do założeń regulaminu może skutkować karą - wyrzuceniem z klubu a nawet zablokowaniem. W sprawach nieobjętych regulaminem ostateczna decyzja należy do założycielki.
Aktywności klubowe
W fanklubie będą pojawiać się rysunki, żarty, memy, głosowania, zabawy, fragmenty tekstu - oczywiście wszystko powiązane z Teronem. Więcej w książce "Kreatywne", która pojawi się na tym koncie już niedługo.Dziękujemy Wam za waszą obecność i aktywność. Zapraszamy do komentowania!
CZYTASZ
Fanklub - książka organizacyjna
De TodoTutaj będą się pojawiać sprawy organizacyjne naszego fanklubu - regulamin, lista członków czy aktualności.