Noua Casa

57 3 1
                                    

După ce am ajuns in sfârșit în L.A am aflat că o să stau într-o vilă imensa . Dante (Fratele meu mai mare) , mă mângâie pe cap și zice :

-asta înseamnă școală nouă ! Și se strâmbă la mine .

După un drum de 10 minute , ne oprim in fata unei vile uriașe. Am rămas șocată . Era deja mobilată și arată cam așa :

Camera mea era superbă frumos mobilată și cu culori care se potrivesc. Era diferită de stilul meu dar îmi plăcea.

Îmi analizez camera din priviri după care îmi așez hainele în dulap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi analizez camera din priviri după care îmi așez hainele în dulap . Aveam nevoie grav de relaxare așa că am hotărât să îmi fac o baie bine meritata . Intru in baie și îmi dau jos hainele. Îmi dau drumul la apa și mă introduc ușor în apa care mă face să mă simt extrem de relaxata . M-am pierdut printre gânduri adormind . Mă trezesc după aproximativ o jumătate de oră . Îmi spăl parul apoi corpul după care mă clătesc și ies din cadă . Picioarele fac contact cu gresia rece pentru câteva secunde după care simt căldură papuceilor mei cu iepuri. Îmi iau un prosop moale și pufos . Mă șterg după care îmi usuc parul. 
După ce termin îmi iau pijamalele și mă așez în pat. Nu după mult timp aud o bătaie în ușă , așa că mă ridic și deschid .

-Hey fratioare ! Spun eu cu un zâmbet schițat pe fata .

- Hey , m-am gândit că ai vrea să ieși că sa putem merge sa ne plimbam umpic.

- nu știu ce să zic , sunt obosita , poate alta data .

După care închid ușa și mă trântesc în pat. Îmi deschid telefonul verificând cat este ceasul . Acesta indica ora 19:34 . M-am hotărât să citesc dar nu prea am reușit din cauza somnului care m-a tras cu el în lumea viselor.

       Este ora 6 dimineața și ceasul deșteptător îmi urla in ureche facandu-ma sa mă trezesc imediat. Mă ridicai din pat și mă schimbai  în unica și simpla mea uniforma formata din o fusta niste ciorapi înalți , un pulover tricotat de culoare alba și niște pantofi negri fară toc. Mi-am pieptănat părul și l-am prins într-o coadă împletită lunga . Mi-am luat ghiozdanul și am coborât jos . Deja am simțit mirosul de ciocolata calda . Mi-am servit rapid micul dejun . Dante mă aștepta în fața mașinii . Am plecat iar nu după mult timp am intrat în parcarea scolii . Fratele meu a parcat după care am ieșit.
Multi ne trăgeau priviri confuze , iar altele în batjocură . Frățiorul meu mă conduse la clasa mea după care mi-a urat succes :

-Ne vedem la cantina Eve , sa fi cuminte , spune Dante cu un zâmbet după care îmi sărută fruntea părintește .

- Ne vedem , spun eu zambindui , mai apoi facandui semn cu mâna în semn de " ne vedem" .

Doamna Kate diriginta mea era foarte drăguță . Ea îmi făcu cunoștință cu clasa , iar eu m-am așezat lângă o fata care părea să fie în aceeași situație că mine . :

-Hey , eu sunt Evelyn , poți să îmi spui Eve , spun eu zambindui .

-Buna Eve , eu sunt Debby , incantata de cunoștință .

Astfel mi-am făcut prima prietena . Ora prânzului veni repede , așa că Debby mă îndruma spre cantină , unde ne întâlnirăm cu Dante ( fratele meu ) .  După ce am servit într-o tăcere de moarte masa , am fost informați că putem merge acasă .  Când am ieșit din liceu am avut prostul noroc sa fiu singura și să mă întâlnesc cu ...

Va urma ...

Hey dragilor , Scuzeee că v-am făcut să așteptați atât după următorul capitol , până acum cartea este extrem de plictisitoare , dar va promit că am o sumedenie de idei , deci daca va place , rămâneți în continuare . ( Nu am postat deoarece rămăsesem in până de idei )

Sunt conștientă că există greșeli de scriere dar mă voi strădui să editez tot ce vad greșit . De asemenea , aștept părerile voastre .

Tocilara de la XI C Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum