Da cum v-am spus în ultimul capitol m-am întâlnit cu Ethan , băiatul de care mi-a plăcut din clasa a 6 a , el a fost in aceasi clasa cu mine in Arizona dar în clasa 9 a s-a mutat aici în L.A .
Care erau șansele să fie la același liceu cu mine ?! Bine macar că era vineri .- Hei Eve , spune el sarcastic începând să râdă , încă arăți ca o ratata cu ochelari .
-D-dar .. spun eu balbaindu-ma simțind o groază de fluturi in stomac .
Nici nu apuc să termin de spus ce vroiam că simt 2 maini pe talie care mă ridică în aer . Mă uit și văd că era Dante . M-a pus pe umăr că pe sacul de cartofi și apoi îi aud vocea in sfârșit:
- Bună și ție Ethan , spune Fratele
Meu in a carui voce se putea cunoaște clar furia . Ce vrei ?!
--Chiar nimic , doar am vrut sa vorbesc cu o veche colega . Spune el în a cărui voce se destinge o urma de nepăsare-Dante , mă poți lăsa jos acum?
-Nu , spune el și mă ia în brațe in stilul miresei , după care trece pe lângă Ethan și îi șoptește , Ai sa regreți amice.
După ce am ajuns in parcare l-am întrebat :
- Acum ai de gând să mă lași jos ?
-Oh .. scuze , te voi lăsa dar , azi nu îmi pasă ce vei spune , o să îți faci o prietena noua . Da , și Debby , dar vreau pe cineva special .
-Ok , spun eu confuză .
După ce am ajuns acasă am constatat că eram decat noi doi , pe frigider am găsit un bilet :
„Dragi mei tatăl tău și cu mine vom fi plecați pentru restul săptămânii deoarece , tatăl vostru are o lucrare cu serviciul și trebuie să mergem în Spania . Vom veni cat mai repede posibil.
Va iubesc , și aveți banii sub salteaua patului lui Eve .Cu drag mama ❤”
Îi arăt biletul lui Dante . Iar acesta cu un zâmbet pe față spune :
- Asta înseamnă că trebuie să mergi cu mine la petreceri !
-NICI SA NU TE GÂNDESTI ! strig eu din ce in ce mai nervoasă și uimită .
- O ba da , chiar m-am gândit , Nu te-ai saturat sa te tachineze toți ?
- Ba da..
- Atunci îți dau o provocare , până luni , găsește o fata de încredere cu care sa fi prietenă . Vreu sa fi pregătită pentru ai face pe toți să regrete . Ok ?
- FIE . Spun eu extrem de serioasă și încrezătoare .
După ce ne facem o baie și mâncăm mă așez pe pat și îmi iau cartea , dar nici nu apuc sa citesc o propoziție că Dante da buzna în camera și îmi ia toate cărțile inculsiv pe cea pe care o citeam .
-HEI , CE TE-A APUCAT ?! rostesc cuvintele plină de nervi .
-Usor surioara , spune el dandu-mi telefonul in mâna , am făcut rost de niste fete care par de treabă , a fost greu sa fac rost de ele așa că apucate și găsește pe cineva că de nu , am eu grijă de tine .
- Bine fie ..
După 5 minute de tot cautat prin contacte găsesc un număr cu numele de Jaiden . Am hotărât să apelez .
- Alo ? , Aud o voce dulce din partea cealaltă a firului .
- B-buna , tu ești Jaiden , nu ?
-Da , spune ea cu o voce clar fericita , tu cine esti ?
-Uhm , scuze , Eu sunt Evelyn fata de la XI C din liceul Woodsvile .
-Oh , spune ea entuziamata , mă bucur că am dat de tine , azi am vrut sa stau cu tine la masa , dar am văzut că ai plecat repede și nu te-am mai prins din urmă .
- Și eu mă bucur să te cunosc , spun extrem de fericita , Știu că doar am vorbit , dar ai vrea să vi la mine , aici nu prea am pe nimeni cu care sa vorbesc , și sunt noua in L.A ...
- Sigur , ai putea sa îmi dai adresa ?
- Bineînțeles .
După ce îi dau adresa , mă duc în bucatarie sa iau niste snaksuri și suc . O aștept dar în așteptarea mea , Dante intra in camera , mai , mai sa sparga ușa .
- Deeeeeeci ? Spune el mai entuziasmat că niciodată .
-Deci , ce ? Spun eu încercând să îl enervez
- Știi bine , ai găsit pe cineva ?
- Poate , o să ajungă aici în 10 minute , O cheamă Jaiden .
Apoi ii fac semn lui frate-miu să iasă din cameră . Aștept încă puțin și aud soneria . Mă ridic din pat și cobor . Când deschid , la ușă este o fata extrem de drăguță cu parul lung de culoare roșcată și ochi albaștri și cu pielea alba care era în contrast cu multi pistrui .
-Hey , eu sunt Jaiden ! Spune îmbratisându-mă .
-bună , sunt Eve , haide , îi spun în timp ce îi fac semn intre în casa .
- Wow ce casa superbă ai !
- Mersi , spun eu surâzând . Haide sa urcam .
- Ok sa mergem !
Urcam sus la mine in camera și ne așezăm pe pat . În tăcere .
-Hei , Eve ?
- Da , spun eu .
- Știu ce trebuie sa facem .
- Ce ?
- Îți trebuie o schimbare de look .
- Stai , ce ? Niciodată nu am mai făcut așa ceva .
- Nu conteaza , spune prietena mea in timp ce mă ridică de pe pat și mă pune pe scaunul din fata măsuței mele cu oglinda .
Îmi pieptăna parul după care mă tunde , apoi mă machiaza și scoate din ghiozdan un tricou negru pe care scria alb ”Vans” și o pereche de blugi strâmți . M-am îmbrăcat iar apoi i-am auzit vocea :
- Perfect , acum hai la mall!
Muncesc la aceasta carte , sper că va place , încă nu e așa de bună însă sper că în timp îmi voi reveni la scrierea cărților , ceea ce făceam de obicei . Acest capitol a fost cel mai lung având peste 940 de cuvinte .
Va mulțumesc pentru primi 10 ochișori , va iubesc lupisorii mei . ( PS : voi sunteți lupisorii mei ! )
Va iubesc mult !! ❤👌