Ne-am Despartit?!?!

671 10 6
                                    

PESTE 1 LUNA
Hey,eu sunt Bianca.M-am despartit de Selly.Acum sunt singura.Acum sunt acasa,in camera mea.Pun pe Instagram poza asta cu descrierea "Vreti sa fac un video despre despartirea mea si a lui Andrei?"

Pun pe Instagram poza asta cu descrierea "Vreti sa fac un video despre despartirea mea si a lui Andrei?"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La postarea asta s-au strans peste 200.000 de like-uri,51.000 de comm-uri,deci da...tre' sa fac acel video....Videoclipul:
-Hey guys,eu sunt Bianca si azi facem un nou video.Acest vlog o sa fie mai serios si o sa incerc sa vorbesc cat mai clar si sa nu ma balbai ca sa inteleaga toata lumea despre ce e vorba.Si zic de la inceput,nu vreau sa-l jignesc pe Selly,vreau sa zic de ce ne-am despartit...atat.S-au strans peste 51.000 de comm-uri la postarea pe care am postat-o.....si 200.000 de like-uri..deci tre' s-o fac.Eu cu Andrei am fost impreuna aproape un 18 ani....dar,trebuia sa ne despartim.....adica,stiu.Am stat fara sa ne vedem 8 ani....deci trebuia s-o facem.Apropo,vreau sa va multumesc pentru numarul imens de 89 mil.abonati.E un.numar imens de mare.Ok,sa revenim la subiect.Nu e vorba de certuri minore....dar nu stiu daca ne vom mai impaca vreodata....A fost o iubire mare...l-am iubit foarte foarte mult si eu eram universul lui...Sunt sigura de asta.Si,va ramane mereu in inima mea..Ok...ne-am despartit,de fapt el s-a despartit de mine...nu credea ca sunt genu' de persoana cu care vroia sa aiba o relatie....si nu pot obliga un om sa fie cu mine.Asta e viata,am fost impreuna aproape 18 ani..trebuia sa ne despartim...Nu stiu daca vom mai fii vreodata impreuna...ok.Cam atat si cu acest vlog,like,share si subscribe.Pa!
Acest video a strans 200k like-uri si peste 1 mil. De vizualizari....spre surprinderea mea,au fost 15 mii de comm-uri pozitive

SELLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum