INTR-O RELATIE NOUA

1.5K 21 6
                                    

Peste cateva luni,eu deja trecusem peste despartirea cu Selly.Dar totusi,imi era dor de el.Nu trecusem complet peste faza.Plus ca nu il vazusem 8 ani.Dupa 8 ani,am mai fost putin impreuna si cateodata chiar imi e dor de el.Dar din fericire,am o noua relatie. Si e cu...Vlad Munteanu.Chiar daca nu il iubesc asa mult cum il iubesc pe Selly..La naiba! Nu il iubesc pe Vlad!Il plac ca pe un prieten.Dar nu vreau sa-i ranesc sentimentele.E chiar de treaba si,astea 4 luni de cand sunt cu el,il cubosc foarte bine si chiar e un prieten minunat si un baiat super de treaba.Chiar daca inca nu am trecut peste despartirea de Selly.Il consider pe Vlad un prieten minunat.Dar,mai am o veste proasta.Deni s-a despartit de Stan,si a plecat in Australia.Fran e impreuna cu crush-ul ei,si toata lumea e fericita.Nu am mai luat legatura nici cu Selly,nici cu Fran(stiu doar ca acum e intr-o relatie cu crush-ul ei),iar cu Denisa nu am mai vorbit de 3 luni.Stiu doar ca s-a indragostit de un Australian.Dar,eu in ultimul timp,am o prietena,care mi-a fost colega in generala. Ci anume,Iasmina.Vorbesc mult cu ea,si ea este impreuna cu.....Zappy TV.
#Perspectiva lui SELLY#
Hey,eu sunt Selly,si da,m-am despartit de Bianca,iar acum nu sunt intr-o relatie,dar am crush.Totusi inca mi-e dor de Bianca.Oare e bine? Ce o mai face?Crush-ul meu este aceasta fata

Oare e bine? Ce o mai face?Crush-ul meu este aceasta fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O cheama Beatrice,si sunt bun prieten cu ea.Totusi,nu cred ca ma place....are iubit.Si singurul lucru pe care il mai stiu de Bianca este faptul ca s-a combinat cu Vlad Munteanu.Atat.Si da,azi a implinit 27 ani...trebuie sa-i urez "La multi ani",dar cum? Nu am mai vorbit cu tipa asta de 6 luni.Ce sa fac?Nici nu stiu cum sa-i scriu!
#Perspectiva incheiata#
Selly ii scrie Biancai:
S: Hey...
B: Cine e? (Bianca a sters nr lui Selly din agenda)
S: Selly
B: Selly...dc mi-ai dat mesaj? Stii ca ne-am departit.
S: Tu..ai iubit?
B: Pai....Da..pe Vlad
S: Am...inteles....
Dupa 3 zile,nu m-am mai putut opri din plans.Era doar vina mea!Nu trebuia sa fac acest lucru nu trebuia sa ma despart de el.Si Fran am inteles ca s-a despartit de fostul crush,si s-a bagat cu Carla's Dreams.Am inteles ca s-au cuplat aseara si tot aseara s-au si f*tut.

SELLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum