3.rész

393 5 0
                                    

/Anna/

-Köszönöm Olaszország,Köszönöm Róma!-s lesétáltam a színpadról.Hiányzott a professzorok dünnyögése.Hogy nem ők nyerték el.

-Anna!Tudod olyan bájos vagy, mint régen!-hallottam meg Erika hangját.Erikáról annyi tudnivaló, hogy ismerem csak nem tudom honnan.Na jó onnan, hogy ugyanazon az egyetemen tanítunk.
Ekkor elkezdett csörögni a telefonom.Gyorsan kislisszoltam a WC-be.

-Anna!Itt vagy?-kérdezte Areum.
-Persze csak lökjed a dumát, mivel nem vagyok otthon.-mondtam el neki összegezve, hogy mondjad nem érek rá.
-Ok.Na kitalálod ki hívott meg minket egy interjúra és ki lesz ott?-kérdezte Areum.
-Nem és valamiért nem is akarom tudni.-zártam le.
-Akarod tudni, hidd el.Gyarmati Kinga a Helló,Hungary-ból és Dr.Pál Zsombor!!!!!Elhiszed ezt barátném?Majd szidhatod őt!-visította bele a fülembe Areum.
-Ez nagyon jó hír.-mondtam neki.

Másnap

Bejelentettem, hogy még ma elutazok a holnapi interjúra, ki nem hagynám.Szuper lesz érzem.

/Zsombor/

-Örülök, hogy eljött Miniszter elnök úr!Hogy érzi magát?-kérdezte Kinga.
-Köszöm)Kinga!Kicsattanóan jól vagyok.-válaszoltam tömören.
-Akkor jó, mert van még 2 hölgy vendégünk.-mondta úgy, hogy már felvillanyozódtam.

-Dr. Min Areum és Dr.Horváth Anna!-mondta majd mindenki tapsviharban tört ki.Először egy hosszúhajú lány tért be és adott Kingának egy puszit.Areum után egy rövidebb hajú lépkedett.
-Anna!Micsoda meglepetés, hogy itt láthatom magát.-bókolt Kinga.

-Köszönöm Kinga.Én is örülök, hogy itt lehetek.-mondta erre AnnAz én állam a földön koppant abban a pillanatban.
-Anna!-álltam fel a székről.Anna most is csodálatosan festett.Tejfehér bőréhez rikítóan világított a fekete hajához.
-Ó Zsombor!Milyen kellemetlen meglepetés!-felelte.Hiányzott már ez az Anna.

Hagytam megtörténniWhere stories live. Discover now