Látogatás

356 7 3
                                    


3 nappal az interjú után

/Anna szemszöge/

Kicsit otthon akartam lenni mielőtt visszamennék Olaszországba.
Én a következő órák anyagait írtam össze.Anya váratlanul benyitott az ajtón.

-Anna! Öltözz, mert ma egy munkatársam jön vacsorázni és annak családja.Úgy néz ki,  hogy estére is itt maradnak, sőt mivel nagyon jó barátom Krisztina és most felújítják a házukat, ezért   1 hónapig nálunk fognak lakni.-mondta anya.

-Oké anyuci, de engem ez hol érint?Tudod egy hét és megyek vissza.-válaszoltam.

Gyorsan felvettem egy kék pulóvert és egy rövid farmernacit.Még volt 40 perc amíg jönnek, ezért unalom űzésnek zongoráztam.

/Zsombor/

Anya barátnőjénél kell laknunk 1 hónapig.Állítólag van egy velem egy idős lánya.Na mindegy... Kábé 30 perc kocsikázás után elérkeztünk egy krém színű házhoz.Hatalmas volt és 2 emeletes.A házból csöndes zongoraszó hallattszott ki.Nem lehetnek anyagi problémáik, ha ilyen házban élnek.Apa becsöngetett és nagy meglepetésre nem a vendéglátónk....Nem is annak a férje... De nem is a lányuk, hanem egy házvezetőnő nyitott ajtót.

-Jó estét!Az Horváth úr és Horváthné már várja önöket!-és szélesebbre nyitotta az ajtót.Bementünk.Gyönyörű volt belül is a ház.Egy japán nő és egy magyar férfi állt előttünk.A nőnek éjfekete haja volt.A férfinak szőke.

-Szia Ai!Mint mindig nagyon szép vagy!-mondta anya Ai-nak.

-Szia Krisztina!Te is nagyon szép vagy.-mondta Ai anyának.

-Hadd mutassam be a fiaimat!A legnagyobb Zsombor,  a legkisebb Kristóf.-

-Tényleg nagyon hasonlítotok egymásra.Jól mondta anyátok.-

-És a te lányod?Ő ma nincs itthon?-
A zongora szó hirtelen megállt.

-Addig nézzetek körbe.Én megkeresem Aoi-t.-
Sok kép volt a falakon.Az apuka, az anyuka és a lányuk.Egy családi fotózás, egy születésnap, egy diplomaosztó.

-Krisztina, Kristóf, Zsombor és László!Bemutatom nektek Aoi- avagy a Horváth-család legkisebb tagját Annát.-

-Zsombor?-suttogta halkan a lány maga elé.Csak én hallottam.

-Nagyon örülök, hogy megismertelek Anna vagy Aoi!Nem is tudom, hogy hívjalak.-jött zavarba anya.

-Hívj nyugodtan Annának.Nem szeretem az Aoi-t.-
És ebben a pillanatban megölelte Kristófot.Kristóf is visszaölelte.

-Hupsz!-kiáltotta Anna anyukája.
-Most jöttem rá, hogy valakik egy szobában fognak lakni.-

-De ki lesz az?-mondta Anna.

-Majd Anna és Zsombor.-szólt bele anya.
Majd odaállított Anna mellé.Mivel ő 170 cm,  így kicsit furán mutattunk, az én 2 m-emmel.Csak 30 cm.Éreztem a parfümét és a
tusfürdője illatát.

Vacsora után

Anna most mutatja a szobát.Nagyon szép halvány kék színben játszott.Én a földön feküdtem és hallgattam Anna levegővételét.
Nyugott volt, addig amíg nem jött egy villámlás.Lassan lemászott az ágyról és hozzámszólt:
-Zsombor.Alszol?-
-Még nem.Miért?-
-Oda bújhatok hozzád?Nagyon félek.-suttogta.
-Persze.-

S így kerültünk mi egy országba, egy városba, egy városrészbe, egy utcába, egy házba, egy emeletre,egy szobába,egy ágyba,egymás mellé.Átkaroltam, hogy ne féljen és a derekét az én medencecsontom-hoz nyomta.Ő is felnyögött és én is.Anna.... szeretsz?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hagytam megtörténniWhere stories live. Discover now