1. kapitola

824 37 3
                                    

Crrr Crrr Crrr

"Bože proč já vůbec chodím do školy? A kdo vymyslel ten zasranej budík?!" Nenávidím to! Já to vstávání nenávidím! Dneska je zase pondělí a já musím do školy. A k tomu jsem jedinej kluk ve třídě, to jste nezažily. Celej den poslouchat , jak nějaký zmalovaný pipiny mluví o tom s kým včera spali. Já vím, že každý si může mluvit o čem chce, jen mě nezajíma, kdo je nejlepší v posteli a po kolikáte s vámi už spí.  No to je jedno, stejně musím vstát.  Vyhrabu se z postele a jdu do koupelny, kde si hned vyčistím zuby a vlasy si vyčešu nahoru. Když jsem se svými vlasy spojený, tak jdu do kuchyně. Jelikož ráno nesnídám, tak si vezmu jen sklenici vody a jdu do ložnice, kde mám skříň. Obleču si klasické černé triko a k tomu černé skinny.  A do vlasů si dám ještě sluneční brýle a můžu vyrazit do toho ústav. 

Před školou na mě čeká Louis, ostatně jako vždy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Před školou na mě čeká Louis, ostatně jako vždy. "Ahoj Nini." Takhle mě zdravý každý den a mě je to nějak jedno. Vidím na něm, že je rád, že má kamarády. Ano i Louis byl šikanovaný a tak jsem se za něj postavil a teď mu už jen nadávají. A i když mě Louis zdravý Nini, tak já mu říkám normálně Louisi. Jemu to nevadí, protože ví, že neprojevuje žádné city. "Ahoj Louisi." Usmál jsem se na něj. "Jdeme? První hodinu máme třídy vedle sebe." "Jo, tak jdeme." Za chvíli jsme byli už před mojí třídou a tak jsme se rozloučily a já vešel do mojí třídy, kde se jako vždy nahromadily kluci z jiných tříd, aby jsi vybrali svou oběť na dnešní večer. "Hele buzna přišla." Zařval Scott hned jak mě uviděl si sedat ve třídě. "Ty jsi dneska zase vtipnej co?" Odpovím mu, protože vím, že mě nechá na pokoji. I když my jeho kecy nijak nevadí a vážně si je k srdci neberu, tak nemusím poslouchat jeho nepříjemný hlas.

Liam

Dneska jdu poprvé do nové školy a celkem se i těším. Ráno jsem vstával o hodinu dřív než normálně, abych se stihl připravit. Teď jdu po chodbě asi 3 minuty před zvoněním a mířím do ředitelny. "Hele buzna přišla." Uslyší ze třídy kolem které jdu a nahlédnu do ní, tak aby mě nikdo neviděl. Vidím sedícího blonďáčka, který něco odpověděl klukovi, který se teď začal zajímat o nějakou zmalovanou pipinu. Vylezu ven a zase mířím do ředilny a přitom přemýšlí nad větou, že ten roztomilý blondýn je gay. Už jsem u dveří do ředitelny a tak zaklepu. Po chvíli se ozve dále a já vejdu.
___________________________________
Moc se omlouvám za chyby, ale opravovat budu celý příběh až ho dokončím❤️

Bezcitný - NIAMKde žijí příběhy. Začni objevovat