1.BÖLÜM

8.3K 318 132
                                    


Bölüm şarkısı; Özgür Kurum-Gözlerimi Kapatsam.

Başlama saati ve tarihi;

💦

Ben Efra Saraçoğlu...

Aaa pardon düzeltiyim ben Efra Şahmeran...

Bu soyada sahip olalı daha 1 gün oldu alışamamam normal yada şöyle diyim hiç bir insan sevmediği bir adamın soyadını alışmak istermi...

Şuan nemi yapıyorum? Şu an resim odamada sevdiğim adamı çiziyorum. Ben evli bir kadın olarak kocamı değil sevdiğim adamın yüz hatlarını unutmamak için onu resmediyorum.
Lanet olsun ki onu çok seviyorum ve onun hayatı için kendi hayatımdan vaz geçtim...

Dinlediğim müziği kapatıp geriye çekildim ve çizdiğim adama doğru ellerimi uzatıp saçlarını yanağının yanında olan gamzesinde gözlerinde ve dudaklarında ellerimi gezdirip elimi aşağı doğru indirdim.

Çizdiğim resmi nazikçe alıp duvara astım ve üstüne siyah beyaz örtüyü kapattım sanırım... bu evde beyaz olan sadece benim resim odam. Ellerimi dizlerime koyarak doğruldum ve üstümde bulunan yeşil kazağı düzeltti.

Resim odamdan çıkıp elimde bulunan anahtarla odayı kilitledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resim odamdan çıkıp elimde bulunan anahtarla odayı kilitledim. Anahtarı cebime koyup merdivenlere doğru yürümeye başladım.

Aşağıdan gelen kapı sesiyle pencereden dışarı baktım,hava kararmıştı. Bu demek oluyor ki azrailim gelmiş bulunmaktadır...

Merdivenlerden inip ana salonun sağ tarafında bulunan yemek masasına doğru yürüdüm,sandalyemi çekip oturdum. Karan bana doğru dönerek " Ee bu gün ne yaptın nefesim " dedi.

Ahh Bu adamdan nefret ediyorum elimde olsa bir dakika bile onunla aynı ortamda bulunmam. Onu hiç takmayarak önümde bulunan yemeğimi yemeye başladım.

Karan elindeki çatal ve bıçağı sert bir şekilde masaya koydu. Kafamı kaldırıp ona baktım kafamı tekrar masaya eğip yemeğimi yemeye başladım.

Karan elindeki çatal ve bıçağı sert bir şekilde masaya koydu. Bu sefer kafamı kaldırıp yüzüne baktım ve onu takmayarak yemeğime devam ettim.

Yemeğimin yarısında Karan sandalyesini sert bir şekilde itip ayağa kalktı ve benden tarafa doğru yürümeye başladı önümde bulunan şaraptan bir yudum alıp geri masaya bıraktım.

Ağzımı silip masadan kalktım tam Karanın yanından geçerken kolumdan tutup beni durdurdu. Kafamı Karandan tarafa çevirdim ve " Ne istiyorsun"dedim.

Karan hırlamaya benzer bir şekilde nefes alıp "Nefesim beni sinirlendirme sinirlenince neler yapabildiğimi en iyi sen biliyorsun " dedi.

Kolumu hızlı bir şekilde elinden kurtarıp merdivenlere doğru yöneldim. En üst katta bulunan odama sinirle girip kapıyı hızlı bir şekilde çarpıp ellerimi saçlarımdan geçirip sinirle soludum.

Bu adamdan nefret ediyorum! Nefret! sinirle çığlık atıp makyaj masasının üstünde bulunan parfüm şişesini duvarda bulunan Karanın ile zorla çekindiğimiz fotoğrfa doğru fırlattım.

Geri geri gidip arkamdaki kapıya yaslandım ve bacaklarımı kendime doru çekip çığlık atarak ağlamaya başladım. Saçlarımı çekiştirerek ağlamaya devam ettim.

Çığlık atarak "Senden nefret ediyorum Karan!"diye bağırdım.
"Senden hep nefret edicem ben hep Areni seviceğim ve sevmeye devam ediyorum!"dedim.

Yerden kalkıp yatağa doğru yürüyüp yatağa yattım ve "Senden nefret ediyorum Karan"diye sayıklamya başladım...

💦

Bölüm geç geldiği için üzgünüm kısa olabilir çünkü yeni evimize taşındık onunla uğraşıyorum... Ha bir de ingilizce hocamızın verdiği 200 kelimeyi 5 defa yazma ceza ödevi var.

Yanlışları varsa kusura bakmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin