Wat vooraf ging
"ey yassin heb jij nog steeds een oogje op Amira?" vraagt Adam "Ja broer zij is enige voor my maar zij wilt mij niet"
"aiiaii broer we fixe der wel voor je, komt goed inshallah" Isgoedd broer inshallah" Terwijl we in de auto zitten zet k effe een nummer. Eerst gaan we effe langs de appie om boodschappen te doen en dan gaan we naar huis"Perspectief israe
Ik verveel me eigenlijk best wel erg en ik heb trek in pizza en chocolade en al die andere dingen. Mijn ouders zijn weg tot morgen avond dus ik kan Amira vragen of ze hier komt slapen ik app haar wel eventjes.Het gesprek
Ik: ewa amira wdj
Amira: niks man vv jij
Ik: ook niks. Het s weekend he kom je bij mij slapen, mijn ouders zijn toch tot morgen avond weg?
Amira: ik ga het eventjes vragen
Ik: isgoedEven later
Ik: en mag het
Amira: jaaaa
Ik: isgoed ik kom je dan over 10 min ophalen
Amira: isgoedd schatg
Ik:oohja dan gaan we ook nog eventjes langs de appie
Amira:isgoedIk kleed me eventjes om, ik doe een zwarte legging aan met een grote adidas trui, daaronder doe ik gwn simpele zwarte huraches aan.
Nadat ik ben aangekleed loop ik naar mijn vespa en rij ik naar Amira haar huis. Ik had haar al geappt dat ze voor de deur moet gaan staan en daar staat ze ook. Ze springt achterop en ik rij gelijk door naar de appie. We liepen naar binnen en ik zag Adam daar staan, o mijn god wat is hij knap, maar mij zou hij sws niet willen. Wat gaat hij doen met een meisje zoals ik. Ik loop naar de vriezers en pak een paar pizza's en ijsjes. Daarna loop ik naar de snoep afdeling en staat Adam daar weer. Ik wil een paar chocolade repen pakken maar hij staat er voor, "ewa saffi" zegt amira en ze loopt naar de repen toe en pakt er een paar ik gooi der ook gelijk een paar koekjes in. "Het zijn vanavond alleen jullie 2 denk ik" zegt adam met zijn prachtige stem "jazekerrrr" zeg ik. Ik zie dat amira en yassine elkaar een kijken en rood worden. Ik knipoog naar Amira en dan kijk ik Yassine aan hij kijkt meteen weg. "Ik zal jullie dan maar niet in de weg staan dames" zegt hij "dat is geen probleem hoor" zeg ik lachend en blozen hij ziet dat ik bloos en hij gunt me nog een lach waardoor ik nog meer moet lachen. Hij kan er niks aan doen dat hij zo knap is. "Ik zie jullie wel maandag, doei" zegt hij nog "isgoed doeiii" zeg ik terug.
Perspectief Yassine
"Ey broer zag je niet hoe mooi ze was" zeg ik tegen Adam. "Natuurlijk ben jij zeker in dromenland door israe, ik zag wel hoe je naar der keek" zei ik hardop. " ssstt dalijk hoort ze je nog ben, ben je gek ofso wat ga k dromen over haar ben je lijp ofso." Zegt hij beschamend. " ewa saffi gaan we zo doen" zeg k droog. Hij valt stil en we rjjden rustig naar huis.Ik weet dat het een korte deeltje is maar zoiezo hebben niet veel mensen dit boek in hun bibliotheek dus ja. Maar zodra ik meer stemmen krijg ga k langere deeltjes schrijven en ik ga op vaste tijden schrijven dan.
XxxxAzra 😘😘
JE LEEST
Vrai amour♡
RomanceDit verhaal gaat over de 17-Jarige israe die haar ware liefde vindt, het is iemand van wie zij zelf het nooit verwacht had en heeft er erg veel moeite mee. Gelukkig krijgt ze steun van der beste vriendinnen. Alhoewel ze dat niet allemaal zijn...