3

26 1 0
                                    

Wat vooraf gebeurde
"Natuurlijk ben jij zeker in dromenland door israe, ik zag wel hoe je naar der keek" zei ik hardop. " ssstt dalijk hoort ze je nog ben, ben je gek ofso wat ga k dromen over haar ben je lijp ofso." Zegt hij beschamend. " ewa saffi gaan we zo doen" zeg k droog. Hij valt stil en we rjjden rustig naar huis

Perspectief Yassin

We zijn thuis aangekomen en ik pak de boodschappen vab de bagage. Ik loop naar binnen en ga direct naar de keuken waar ik vervolgens mijn handen ga wassen. "Adam, zal ik de pasta met zalm of kip maken? "Wollah heb echt trek in kip dus doe maar met kip" zegt hij vanuit de woonkamer. Ik geef antwoord en ga meteen aan de slag. Jullie denken wel he hoe tf kan hij koken, ik ben chefkok a mattie ik heb in allerlei 5 sterren restaurants gewerkt. Tijdens het koken denk ik aan Amira, wollah zij is echt mooi ik wil echt dat ze van mij wordt. Terwijl k aan haar denk komt adam naast me staan en zegt lachend "nou nou jongemannetjee aan wie ben jij nou aan het denkenn" "niemand, aan wie zou ik moeten denken dan" zeg ik droog. "Hmm ik zou het niett wetenn hoor misschien je geliefde Amira?" Zegt hij met een lachend gezicht "ga aan de kant a hmar en ga de tafel dekken" zeg ik lachend "aii is goedd baas". We gaan aan tafel zitten en beginnen te eten, als we allebei klaar zijn horen we geklop op de deur.

Perspectief Adam
We zijn klaar met eten en iemand bonkt hayeckk hard op onze deur. "Kifesh met deze mensen kunnen ze niet normaal kloppen" zeg geïreiteerd.
Ik loop naar de deur en zie de politie staan. Had ik jullie al verteld dat ik in de drugs zit? 😅😓. " Goedendag is meneer el ****** thuis" zegt de vrouw ( het is trouwens 1 man en 1 vrouw) " Ja dat ben ik" zeg ik droog. Ondertussen komt Yassin erbij staan en hij kijkt me aan zovan wtff doet de politie hier. "Zouden we even binnen mogen komen om u een paar vragen te stellen?" Vraagt hij onbeschoft. Ik kijk hem scheef aan en zeg "wesh denk je..." nog voor ik mijn zin af kon maken onderbrak yassin me en zei " Nu komt het niet zo goed uit meneer misschien kunt u over een paar dagen weer langs komen" zegt hij netjes. Wollah deze boy he hij moet altijd netjes doen ze3ma goede jongen 😂. "Uhmm" zegt de man zenuwachtig en hij kijkt de vrouw aan
"Dat is geen probleem hoor, we wouden u alleen een paar vragen stellen over een incident dat is gebeurd afgelopen nacht hier om de hoek. We hoorden van een jongeman dat ene meneer el ****** erbij geweest zou zijn is dat zo?" "Nee gisteravond was ik niet thuis ik was bij de albert heijn, toen ik terug kwam zag ik wel een aantal politie auto's staan maar, ik besteedde er weinig aandacht aan en liep gewoon door naar huis.' Zei ik overtuigend. "Ohw, nou dan kunt u vergeten dat we langs zijn geweest, fijne avond nog verder.' Zei ze spijtig " ja jullie ook" zei k boos en deed de deur dicht.

Perspectief israe
Ik heb hemm gezien, ik heb hem gezienn, hij praatte tegen me, spookt er door mijn hoofd. Ik weet echt niet wat er mis is maar telkens als ik hem zie mist mijn hart een sprongetje. Jullie vragen je vast af over wie ik het heb. ADAM😍. Hij is gwn perfect omygoshh. Ondertussen komt Amira binnen in haar Marokkaanse jurk en komt naast me zitten. "Aan wie zit jij nou te denken" zegt ze lacherig. " aan niemandd" seg ik zo normaal mogelijk. " kom opp mij kan je vertrouwen" zegt ze blij. "Okee okee, ik denk aan Adam" zeg ik "wacht wat, als in adam die we zagen bij de appie, soosoo jongedame jij durft wel he" zegt ze lacherig en blij ☺️☺️. " stil jij a tamza ik zag wel hoe je naar yassin keek, i am nott stupid😉" zeg ik om haar te plagen. Ik gooi een kussen naar haar hoofd en ren weg. " ooohh nu ben je de lul" zegt ze. We rennen zo omgeveer 10 minuten achter elkaar aan door het hele huis. " okeeejj Zullen we een film kijken" zegt Amira "isgoedd hoor welke" zeg ik terug "uhmmm kom the kissing booth kijken, k heb gehoord dat die echt goed iss" " isgoedd" zeg ik en ik start de tv op en netflix. We zitten al een half uur lang de film te kijken en hij is echt leuk. Ik zie dat Amira opeens een appje krijgt en gaat aan de andere kant liggen. Huhh raar hoor, misschien is het wel prive ofss, zeg ik in mezelf.

Van wie zou het appje nou zijn en waarom doet Amira er zo geheimzinnig over.

Sorryy dat ik lang niks meer heb geplaatst en dat de eerste paar delen saai waren maaar het volgende deeltje gaat spannennderr wordenn

Vergeet niett te stemmen habiba🙈💝

XxAzra💕

Vrai amour♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu