Hänen huulensa ovat punaiset kuin veri
joka virtaa hänen suonissaan
ja tupakka hänen suussaan
tuo valoa pimeään.
Kello 3.25. Istun takapihan penkillä tupakka suusani ja toivon ettei vanhempani huomaa tai herää. Vaikka olen seitsemäntoista, tiedän äitini huutavan, jos saisi kuulla minun polttavan. Mutta mikään, ei mikään, tässä koko maailmassa voita tupakkaa keskellä yötä.
Hiivin sisälle, suljen oven hiljaa, ettei kukaan herää, ja kuuntelen talon ääniä purren samalla huultani. Selviän tästä, kukaan ei huomaa minun olleen ulkona. Avaan huoneeni oven, suljen sen ja kapuan sängylle sydän hakaten tuhatta ja sataa. Kuuntelen ettei kukaan herännyt ja huokaan helpotuksesta. Huomisesta tulee hyvä päivä, tai siis tästä päivästä. Halaan peittoani ja lopulta nukahdan.
klo 8.12. Aamulla herään siihen, että puhelimeni putoaa lattialle ja sen akku irtoaa. Minun tuuriani. Käynnistän puhelimeni, kirjoitan pin- koodin ja saan kuusi viestiä parhaalta ystävältäni.
>Muru, oletko kotona? Pääsetkö meille? Tärkeää asiaa!! Vastaa ASAP!! :D -Mia<
>Huhuu oletko hereillä?? Tärkeää asiaa!! Et ikinä arvaa mitä on tapahtunut!! -Mia<
>No muistatko Thomasin, sen josta puhuin silloin?? Et ikinä arvaa mitä se kirjoitti!!! -Mia<
>Odota lähetän kopion...-Mia<
>"Hei, mä en tiedä miten kirjoittaisin tän mutta mä taidan olla vähän ihastunu suhun..-Thomas"<
>Apua, mitä teen???? -Mia<
OMG, kuka olisi uskonut tai no onhan se todennäköistä ystäväni luonteella ja keholla, kuka tahansa olisi häneen ihastunut. Vastaan Mialle että hän kertoisi Thomakselle tunteistaan. Mia on ollut ihastunut Thomasiin jo pari kuukautta.
He tapasivat ensimmäistä kertaa kun Mia oli töissä jäätelöbaarissa. Kun Thomas astui kauppaan, heidän katseensa kohtasivat aivan kuin elokuvissa ja silmäpeliä oli koko Thomaksen ajan siellä. Hän antoi numeronsa servettiin kirjoitettuna ja jo samana päivänä Mia laittoi tälle viestiä. Siitä asti he ovat jutelleet päivittäin.Miten romanttista, mutta samalla oksettavan suloista.
Puen ylleni mustan toppini ja lempifarkkuni, laitan hiukseni söpölle nutturalle ja katson itseäni peilistä. Pyörähdän ympäri ja varmistan, onko asuni hyvä, jonka jälkeen nappaan laukkuni ja lähden Mialle.
Koputan oveen ja odotan hetken kunnes sen takaa kuuluu kolinaa. Oven takaa kurkistaa Mia hymy korvissa, hän vetää minut sisälle ja hyppii onnesta.
"iiiiiiiiih et ikinä arvaa mitä se kirjoitti nyt!!!!!!"
"No mitä?"
"Se sanoi että se haluaa tavata ja että siitä mä olen tosi söpö!!"
"Ahaha vai sillä lailla, milloin näät sen?"
"Tänään kello kuusi...mitä mä puen päälle??!"
"hmmm...mennään etsimään jotain suloista.."
"Joo tule.."
Mia vetää minua kädestä ja juoksemme yhdessä yläkertaan, jonka jälkeen Mia heittää sängylle lempivaatteitaan: kaksi kukkamekkoa, yhdet farkut, shortsit ja kaksi löysää toppia, jossa toisessa lukee "Smile".
"Minkä mä laitan, auta mua valitsemaan...missä mä näyttäisin hyvältä?"
"Sä näytät aina hyvältä, laita tuo mustavalkoinen kukkamekko"
Mia katsoo mekkoa, vertailee sitä päällään ja lopulta nyökkää hyväksyvästi.
"Tämän mä otan, mut miten hiukset?? Laitanko kalanruotoletin vai..?"
"laita vain, anna mä teen sen.."
Mia istuu lattialle ja aloitan tekemään lettiä.
(to be continued)