3. BÖLÜM

27 5 0
                                    

Adney uyandığından güneş doğmak üzereydi . Bu sefer geç kalmamıştı . Elini yüzünü yıkadı ve daha çok erken olduğu için ufak bir duş aldı. Duştan çıktı üstünü giyindi ve C binasının kapısının önüne geldi ve duvara yaslandı . Evan gelmemişti . Çok uzun sürmeden Evan ' da geldi . Adney Evan 'a " Bu sefer sen geç kaldın dostum." dedi. Bunun üzerine Evan " Dostum , bence çok konuşma zaten yarın ormanda altına edeceksin , sen bunu boşver de biz eğitimine gidelim . " dedi. Sonra gittiler .

Bu gün ki eğitim de dünkünün biraz zorlaştırılmış haliydi.  Adney  attığı son turda ayağını feci şekilde burktu . Evan hemen onun yanına koştu ve ona " Nasılsın dostum , yürüyebilir misin ? " diye sordu . Adney konuşmak yerine inlemek ile cevap verdi . Ayağa kalkmaya çalıştı ama kalkamıyordu . İki adım atıp yere devriliyordu. Evan ona " Adney, ayağında kırık veya çıkık yok, sadece bir burkulma  . Bir - iki gün  hızlı koşamazsın . Ama sonra koşmaya devam edebilirsin . Yoksa yarın ormanda karıncaların öğlen yemeği olursun. Bu yüzden orman koşusu iki gün sonraya alındı." dedi ve ona C binasına gidip odasına yerleşmesine yardım etti. Adney yatağa uzanıp Evan' a hoşça kal dedi ,sonra Evan gitti. Bunun üzerine Adney ayağının acısıyla birlikte bir uykuya daldı .

Sabah uyandığında rahattı çünkü Orman ' a gitmiyordu . Ayağı biraz iyi idi ama hala yürüyebilse de tam adım atamıyordu. Yarına geçeceğinden emindi . Orman ' a hazır olacağına emindi . Biraz topallayarak C binasından çıkıp iki gün önceki oturduğu banka doğru ilerledi . Sonunda oturdu ve etrafta göz gezdirdi . Yine Paulo geliyordu. Bu sefer oradan geçmiyor onun orada olduğunu biliyormuş gibi geliyordu .

Paulo " Selam , dostum . İyi misin ? "  Adney " Pek iyi olduğum sayılmaz . Bileğimi burktum. " dedi . Paulo 'da ona " Sen o yüzden topallıyordun , neyse Evan ' ın eğitimi bitti mi?" Adney " Hayır , bitmedi . Bu gün Orman ' da eğitimi bitirecektik ama ayağım yüzünden yarına ertelendi . " dedi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KURTULMA  SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin