Adney bir duvarın yanından geçerken kapı benzeri bir şey gördü ve Paulo ' ya "Paulo bu kapıya benzeyen şey ne ? " Paulo cevap vererek " Öğrenmenin zamanı geldi . Adney biz şu an bir kutunun içerisindeyiz . Kutu, ismini biz adlandırdık. Kutunun içinde senin gösterdiğin gibi iki tane kapı var . Bu kapılardan "sıradakiler" diye adlandırdığımız kişiler giriyor. Bu sıradakiler dediğimiz kişiler hepimiziz, hepimiz özel eğitim alarak oraya girip çıkış yolu aramaya çalışıyoruz . Çıkış yolu aramaya çalıştığımız yer ise bir çeşit devasa bir orman . Orada bazı yaratıklar var . Yaratıklar dev karıncalar . Bir insan kolu kadar uzun iğneleri var. O iğnelerden birine sokulmak istemezsin yoksa bir hafta boyunca yatakta feci şekilde sürünürsün."
Evan Paulo 'ya " Bu kadar korkutarak anlatmana gerek yok dostum , çocuk yeni geldi kalbine indireceksin . Neyse Adney sana eğitim vermem lazım. Yarın sabah erkenden senin yanına geleceğim " dedi ve onların yanından ayrıldı .
Adney Paulo 'ya " Ormanın nasıl bir yer olduğunu ürkütmeden anlatır mısın ? " diye sordu . Paulo ' da " Ürkülücek bir şey yok biz alışkınız ama sen yeni geldiğin için değilsin , tamam anlatırım. " dedi.
Paulo konuşmaya başladı "Dostum Orman içinde ince uzun ağaçların , kara gökyüzüne açılan , az önce sana söylediğim gibi içinde dev karıncaların bulunduğu ve aramızdan birkaç kişiyi kaybettiğimiz bir yer, sen ne sanıyordun ? " Adney " Bu kadar korkunç bir yer olmadığını sanıyordum , dostum. " Paulo Adney ' haber vermek için " Adney günbatımına az kaldı ,yorgun olmalısın C binasında yatacaksın . Evan onu ayarlamaya gitmişti . Bizde dört tane bina var . Bunlar A,B,C,D binalarında insanlar yatıyor . Bence sen de binalara git uyu . " dedi.
Adney Paulo ' ya hoşça kal deyip C binasına yöneldi . Kapının önünde Evan onu bekliyordu . Evan ona yolu gösterip onu odasına ve yatağına gitmesine yardımcı oldu
ve artık burada yatacağını söyledi . Son olarak da yarın sabah erkenden kalkıp C binasının kapısının önünde beklemesini söyleyip gitti.Adney yatakta geçmiş hayatına dair bir şey hatırlamaya çalıştı ama hatırlayamıyordu bunun yüzünden de uykuya dalamıyordu . Çok üzgündü, bunu tüm gün boyunca Evan ve Paulo'dan saklamıştı . Yatağında sessizce ağlıyordu . Ailesini , ve geçmiş yaşamını hatırlamak istiyordu. Bu düşünceler içinde dolaşırken derin bir uykuya daldı.
Sabah erkenden kalktı ve hemen Evan ' ı hatırladı . Binada elini ve yüzünü yıkadıktan sonra C binasının kapısına yöneldi . İndikten sonra kapının önünde
Evan ' ı kaşları çatılmış bir şekilde gördü . Evan ona " Neredesin dostum ağaç oldum burada !!! Neyse biz sana senin bir sıradaki olman için eğitim vereceğim bu iki gün sürecek ,üçüncü gün bu işi öğrenip öğrenmediğini anlamak için sınavını Ormanda yapacağız . " dedi . Bunun üzerine Adney biraz korktu ama bunu yapmak zorundaydı.Evan onu bir yere götürdü orada ona savaşmayı , hızlı koşmayı, kendini devasa karıncalara karşı savunmayı öğretti. Ama en çok koşu yaptı Adney . Çünkü bir dev karıncanın bir adımı Adney' ın üç adımıydı . Günün sonunda Adney' in nasıl yorulduğunu kelimeler anlatamazdı . C binasına hemen gitmek istiyordu , orada uyuyacaktı . Son enerjisini de binaya giderek kullanacaktı . Ama olmuyordu. Ayaklarını yere basamıyordu . Bir köşede bank gördü ve ona hemen oturdu. Gözlerini kapayıp banka iyice yaslandı . On dakika sonra gözünü açtığında Paulo'yu oradan geçerken gördü ve ona selam verdi . Paulo ' da ona selam verdi ve gitti . Sonra Adney C binasına yöneldi . Kendi katına çıktı ve odasına girdi . Çok yorgundu yatağa uzanır uzanmaz derin bir uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULMA SAVAŞI
AventuraBen ve arkadaşlarım bir örgüt tarafından aşırı gelişmiş modern dünyadan kaçırıldık. Bu dünyada adaletsizlik üstün olduğu için bizi ailelerimizden zorla aldılar !!! Yeni modern silahlar tabii bizi susturmak için kullanıldı . Modern dünyaya ul...