Kovuldun

3.3K 46 1
                                    

7 AY SONRA

Şuanda Caroline'nin evine doğru yürüyordum.Dışarıya çıktığımda o kadar heyecanlıydım ki kısa süreli panik atak geçirdim ve yanımda ilk defa yanımda Caroline yoktu.Evinin önüne geldim.Çok şirin bir ev almıştı.Haaaa bu arada ben ona şirin metalci derim.

CAROLİNE'NİN AĞZINDAN

Tessa'nın gelmesine çok az kalmıştı.Benim ailem beni sokağa bırakmışlar.Onlardan nefret ediyorum.Ama onlara minnettarım.Onlar sayesinde gerçek ailemi buldm.Kardeşim Tessa'yı.Kapı çaldı.Koşarak kapıyı açtım.

-Yaşasın. Tessa boynuma atladı.

-O kadar mutluyum ki Caroline bilemezsin.

-Sakin ol Tessa panik atak geçirme.

-Ama çok heyecanlıyım elimde değil. dedi.

-İçeri gel.

-Evin çok güzel. dedi.

-Burası BİZİM evimiz Tessa. dedim ve tekrar tekrar sarıldık.

************************************************************************************************************************

Sabah kaltığımda Tessa'yı uyandırmak içi  odasına gittim.

-Tessa uyanman lazım ben işe gidiyorum.Sende bugün kendi çapında takılırsın.Eve geliince konuşuruz tamam mı?

-Tamam sen git ben biraz daha uyayacağım.

-Tamam kendine iyi bak.Akılıkta anahtar var. dedim ve evden çıktım.Biraz geç kalmıştım.

Bay Börsy:

-Caroline senin sayende sabah gelen firmayla anlaşmamız iptal edildi.

-NE?NEDEN?

-Sendeki evraklar.Onları masaya koy demiştim.

-Ama koydum.

-Heee o zaman istifa dilekçeni de koy.

-Ne özür dilerim ama....

-KOVULDUN.....

LONG STORY(HARRY STYLES FANFİCTİON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin