Yeni İş

2.2K 40 3
                                    

RESİMDEKİ CAROLİNE

TESSA'NIN AĞZINDAN

Caroline sinirli sinirli eve geldi.Kovulduğunu söyledi ve her zaman ki gibi duvarları dövmeye başladı.

-Caroline benimde iş bulmam lazım ve şimdi elimize iş ilan gazeteleri alıp dışarıya çıkıyoruz.

-Tamam en kısa sürede iş bulmamız lazım.Dışarıya çıkıp bir parkta olabilecek iş ilanlarını işaretleyip olabilecek yerlere gittik.İkiğ kişi almıyorlarmış.Son olarak tek bir kafe var.Eğer oda kabul etmezse Caroline'nin ümidi kesilecek.

-Merhaba.İyi günler. dedi.Caroline insanlarla daha iyi iletişim kurabiliyor.Konuşmakta gayet iyi.

-Buyrun

-Gazeteye verdiğiniz ilan için geldik.

-Heee iyi tamam iyi bir maaş alıcaksınız ve şu önlükleri alıp hemen başlayabilirsiniz.

İşe ilk günden başladık.Biz biraz sakar olduğumuz için ilk günden 3 bardak 2 tabak 2 de kase kırdık.Bu gidişle kovulacağız.

ERTESİ GÜN

Kafe bayağı yoğundu.İçeriye ünlü oldukları söylenen 5 kişi girdi.Caroline adamın birine bakıyordu.Aynı adam beni çağırdı.

-Buyrun

-Bebeğim boş musun?

-Bir isteğiniz mi var?

-Kucağım boş gelsene. diyince sinirlenip ordan uzaklaştım.

CAROLİNE'NİN AĞZINDAN

- Hey garson baksana 

-Buyrun

-Şu giden halinden memnun değilsen gelsene.

-Ne dedin sen

-Benim vaktim bol beklerim seni seksi bebek

Sinir kat sayı  artınca elimden kimse kurtulamaz.Önce adamın erkekliğine tekme attım.Yakasından tutup ayağa kaldırdım...

LÜTFEN YORUM YAPIN VE VOTE LEYİN. SİZİ SEVİYORUM.

LONG STORY(HARRY STYLES FANFİCTİON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin