... czyli jak bardzo ludzkość jebło.
Dobra, więc czemu ludzie to shipują? Czy na serio jest to komukolwiek do szczęścia potrzebne?
Ja ogarniam, że jakieś yaoistki nie mają z kim ich shipować, ale wiecie... BEZ PRZESADY!
Jest wiele lepszych shipów, więc czemu większość shipuje ten? CZEMU?!
Ja bym to zrozumiała, gdyby ten ship był słodki, ale ten ship jest chujowy pod każdym względem.
Macie tu kilka przykładów, czemu ten ship ma UMRZEĆ:
- Brendan jest z generacji 3, a Calem z 6.
- Inne regiony.
- Calem jest typowo spokojny, a Brendan różne rzeczy wyczynia. Nie ma szans żeby sie dogadali.
- Nie ma szans, żeby się kiedykolwiek spotkali.
- Żeby ten ship mógł istnieć, trzeba zmienić ich charaktery, które są ich największą zaletą. Jeśli by zostały zmienione, te postacie straciłby cały swój urok.
- Brendan ma May, a Calem Serene/Shaune.Teraz rozumiecie? Carbongame nie ma prawa istnieć i nie mam zielonego pojęcia co brał twórca tego cholernego gówna.
A najgorsze, że ludzie ten szajs shipują.
Jeśli ktoś byłby w stanie mi wyjaśnić, czemu ten ship jest tak lubiany, to bardzo o to proszę.
A jeśli jakiś carbongameshipper to czyta:
Ogarnij sie człowieku, bo to serio nie jest śmieszne.Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłam, ale ten ship już serio mnie wkurwia.
Paa!!!
NekoNekoGirl