Nominacja

92 7 0
                                    

Zostałam nominowana, za co bardzo dziękuję IAmNotAnAngel99 💗

1. UB?
▶️Moim UB jest L.Joe (były członek Teen Top) od 5 lat.

2. Ulubione zdjęcie UB?
▶️Nie posiadam ulubionego zdjęcia mojego UB, więc dam pierwsze lepsze

 Ulubione zdjęcie UB?▶️Nie posiadam ulubionego zdjęcia mojego UB, więc dam pierwsze lepsze

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

3. Ulubiona piosenka ubandu?
▶️Nie posiadam ulubionej piosenki Teen Top (to oni są moim ubandem). Wstawiam więc ich ostatnią piosenkę

4. Czy znasz jakieś kpoperki w realnym życiu?
▶️Oczywiście. Znam wiele osób, które słuchają kpopu. Niestety większą część mieszka w innych miastach, ale jeśli mamy okazję, to się spotykamy.

5. Jak masz na imię?
▶️Moje imię to Weronika

6. Jadłaś kiedyś koreańskie jedzenie?
▶️Tak, miałam okazję spróbować bibimbap, kimbap, tangsuyuk, tteokbokki.

7. Znasz jakieś koreańskie sklepy w Polsce?
▶️Z tego co kojarzę, to w Warszawie jest Wawamart w Arkadii, tam mają jakieś koreańskie produkty.

8. Masz jakieś plany na wakacje?
▶️Na razie nie mam dokładnych planów. Najprawdopodobniej będę się przeprowadzać, więc chciałabym sie zaklimatyzować w nowym miejscu i pewnie znaleźć pracę.

9. Ulubiony język?
▶️Nie posiadam ulubionego. Uważam, że bardzo ładnie brzmi francuski, ale nie chciałabym się go uczyć. Polski i angielski są ze mną ciągle, więc tak trochę tracą na wyjątkowości. Bardzo chciałabym nauczyć się koreańskiego, niewątpliwie ułatwi mi to komunikację z przyjaciółmi z Korei.

10. Tablica korkowa vs tablica na magnesy
▶️Nie posiadam żadnej. Gdybym miała wybrać, to korkowa.

11. Ulubiona książka na wattpad?
▶️ It's just tutoring, The one that got away, Oops i o wiele więcej.

12. Ulubiona książka?
▶️Nie posiadam, ale bardzo lubię twórczość Dana Browna i Harlana Cobena.

13. Europejczycy vs Azjaci?
▶️Szczerze, nie rozumiem takiego pytania. Nie jestem rasistką, nie uważam, że któraśz z ras jest lepsza czy gorsza. Każdy człowiek jest inny, to jaki ma kolor skóry, czy ma skośne oczy, taką czy inną narodowość, nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

14. Do jakiej klasy chodzisz?
▶️Jeszcze jestem w 3 klasie liceum, będę się z nią żegnać w ten piątek, no i w maju matury.

15. Jakich zespołów słuchasz?
▶️Tak naprawdę słucham wielu zespołów i solistów. Wybiorę te zespoły, które są dla mnie najważniejsze:
♡Teen Top
♡Sechskies
♡iKON
♡UP10TION
♡Big Bang

16. Pierwsza reakcja na kpop?
▶️Na początku kpop uważałam za dziwny gatunek muzyczny, ale w tym samym czasie bardzo interesujący. Nie miałam żadnego efektu WOW, raczej był to gatunek, który słuchałam od czasu do czasu. Moje podejście zmieniło się po poznaniu Teen top.

17. Ulubiony program telewizyjny?
▶️Ostatnio oglądam bardzo mało programów, nie mam na to kompletnie czasu, ale bardzo lubię I Can See Your Voice czy Running Man. Ogólnie twierdzę, że koreańskie programy są bardzo fajnie robione.

18. Co chciałbyś zrobić w przyszłości?
▶️Na pewno chciałabym zwiedzić świat, ponieważ gdy byłam dzieckiem nie miałam szansy, by zwiedzać miasta czy inne kraje. Oczywiście chciałbym wiązać swoją pracę czy studia z moimi zainteresowaniami jeśli będzie mi to dane.

19. Gdybyś miała wybrać się na koncert kpopowe zespołu, lecz nie miała w ten dzień zarezerwowanego dojazdu, co byś zrobiła?
▶️Taką sytuacja by nie miała miejsca, bo dla mnie rzeczą niemożliwą jest jechać na koncert do innego miasta, nie mając zorganizowanego dojazdu tam.

20. Ulubione danie?
▶️Jak przy reszcie pytań tego typu, nie posiadam. Bardzo lubię potrawy z makaronów np. lazanię. Lubię też sałatki, kurczaka na różne sposoby.

21. Ulubiony sklep w Polsce?
▶️Jeśli chodzi o ubrania, to Tally Weijl. Tam najprędzej znajduję ubrania w moim rozmiarze.

22. Lubisz szkołę?
▶️Uważam, że nauka jest bardzo ważna w naszym życiu, więc może odpowiem trochę inaczej. Lubię się uczyć.

23. Piszesz fanfiction?
▶️Kiedyś to robiłam, obecnie z tego zrezygnowałam. Nie lubię jak osoby muszą zbyt długo czekać na nowy rozdział, czy na coś, co obiecałam, więc na ten moment, nie.

24. Śpiew vs rap?
▶️Kpop ma to do siebie, że większość zespołów łączy śpiew z rapem, więc jestem do tego przyzwyczajona. W tym wypadku nie mam określonego typu piosenki, są piosenki rapowane, które bardzo mi się podobają i takie, które są śpiewane.

25. To pytanie było związane z nominacją osób. Niestety nie zrobię tego i mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe. Jeśli jednak osoby, które to przeczytały, chciałaby odpowiedzieć na te pytania, śmiało czujcie się nominowani przeze mnie.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że w pewien sposób trochę wam przybliżyłam moją osobę. Jeśli macie jakieś pytania, możecie mi je zadawać w komentarzach, bądź napisać wiadomość na snapie czy instagramie
♡SNAPCHAT: cheonsa99
♡INSTAGRAM: lissome99




❤KPOP QUOTES❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz