1

115 7 7
                                    

Karolina i Monika były przyjaciółkami od zawsze.
Monika miała 13 lat zaś Karolina była od niej o rok starsza. Monika była wysoką blondynką. Interesowała się magią, bo twierdziła że ona istnieje.

Karolina mimo że nie wierzyła w magię kochała Monikę jak siostrę.

Od kiedy Monika znalazła sobie chłopaka, spędzała mniej czasu z Karoliną. Dziewczyna w końcu nie wytrzymała... wymyśliła plan jak pozbyć się chłopaka.

Powiedziała im, że dobrym pomysłem byłoby rozbić kemping. W lesie obok domu Moniki było dobre miejsce na taki kemping, w tym miejscu stała studnia. Była zniszczona od wewnętrznej strony. Rozbili obóz. Monika powiedziała, że jej mama kazała jej na chwilę wrócić i że za chwilę przyjdzie. Wtedy Karolina wepchnęła chłopaka przyjaciółki studni. Spadając jego ciało było rozrywane przez wystające druty. Karolina zaczęła rozwalać rozłożone wcześniej namioty. Zrobiła sobie kilka nie groźnych ran i pobiegła do Moniki. Wmówiła jej, że zaatakował ich niedźwiedź. Monika przejęła się tym. Pobiegła w stronę obozu. Prawda obóz był strasznie zniszczony. Już miała wracać do domu z Karoliną kiedy usłyszała ciche jęki. Pobiegła w stronę studni. Tam zobaczyła swojego chłopaka, wspinającego się po drutach w górę. Odwróciła się w tym momencie do Karoliny która wepchnęła ją do studni. Spadając masakrowała swoje ciało przez wystające druty. Pociągnęła chłopaka w dół a spadając krzyczała: ,,Marlboro, Marlboro!''. Kilka dni później kiedy wszyscy uwierzyli Karolinie o historii z niedźwiedziem ona żyła bogato. Dostała wszystkie rzeczy Moniki, ale nie mogła spać z innego powodu. Chciała wiedzieć co oznaczają słowa wypowiedziane przez Monikę kiedy spadała w dół studni. Weszła w google wpisała słowo wypowiedziane wpisała to słowo i kliknęłam szukaj. W tym momencie z kółka symbolizującego ,,ładowanie'' powstał wir, który wciągnął Karolinę do komputera. Teraz każdy kto wpisze to słowo w google spotka go to samo co Karolinę.












A Wy? Wpisali byście ,,Marlboro'' w Google?

Straszne HistorieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz